خبرگزاری کار ایران

نیمسال جاری در دانشگاه شهید بهشتی تمدید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۲۳۸

دانشگاه شهید بهشتی در اطلاعیه ای زمان برگزاری امتحانات پایان ترم، زمان حذف و اضافه، نحوه برگزاری دروس عملی و ... را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا،‌ دانشگاه شهید بهشتی اطلاعیه جدیدی را در خصوص تسهیلات آموزشی نیمسال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ صادر کرد که جزییات آن به شرح زیر است؛

۱- به منظور تکمیل برگزاری کلاس های آموزشی و رفع اشکال درسی دانشجویان (به صورت مجازی و یا در صورت مساعد بودن شرایط به صورت حضوری) دو هفته به طول نیمسال جاری اضافه شد.

۲- بر این اساس آخرین مهلت ثبت و تایید درخواست حذف اضطراری توسط دانشجو تا روز سه شنبه ۲۷ انجام می شود؛ همچنین پایان کلاس های اموزشی روز چهارشنبه ۴ تیرماه و بازه زمانی امتحانات دروس نظری از شنبه ۷ تیرماه تا ۲۱ تیرماه خواهد بود.

۳- دروس ترکیبی (نظری- عملی) و عملی (آزمایشگاهی، کارگاهی و ...) بنا به تشخیص استاد درس و واحد آموزشی در صورت فراهم شدن شرایط، می توانند در تابستان ادامه یافته و تا قبل از شروع نیمسال آینده نسبت به ارسال نمرات آنها  اقدام شود. در غیر این صورت، این دروس می توانند به صورت ناتمام در کارنامه دانشجو درج و در نیمسال بعدی ادامه یابند. لازم است که واحد آموزشی حداکثر تا مهلت حذف و اضافه نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نسبت به تعیین تکلیف این دروس از لحاظ ناتمام بودن یا حذف، اقدام و تصمیم گیری و مراتب را به مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه اعلام کنند.

۴- دروس نظری که به دلایل مختلف بنا به تشخیص شورای آموزشی واحد قابل ارائه به صورت غیر حضوری نبوده اند، از برنامه درسی نیمسال جاری دانشجویان حذف خواهد شد. لازم است معاونین آموزشی واحدها فهرست دروس مذکور را حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه به مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه ارسال نمایند.

۵- دانشجویان مقطع کارشناسی که در نیمسال جاری کلیه واحدهای باقیمانده خود را انتخاب کرده اند و فارغ التحصیل خواهند شد، در صورت حذف اجباری بعضی از دروس (مصداق بند ۴) می توانند نسبت به اخذ این دروس به صورت معرفی به استاد، حداکثر سه درس تا سقف ۹ واحد در تابستان اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز