خبرگزاری کار ایران

مسجدجامعی:

تذکر به فراخوان طراحی موزه سیمان ری توسط شهرداری/کار شهرداری موزه‌داری نیست

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۳۸۹

یک عضو شورای شهر تهران نسبت به فراخوان طراحی موزه سیمان به شهرداری تذکر داد و گفت: شهرداری در هزینه های خود مانده است، بنابراین نمی‌توان درست به اجرای طرح کمک کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجدجامعی در جریان دویست و دوازدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به فراخوانی که برای طراحی موزه سیمان ری در روزنامه همشهری منتشر شده است، گفت: کار شهرداری موزه داری نیست و  اگر می خواهیم به این موضوع ورود کنیم، باید نسبتی به شهر و شهروندان داشته باشد و باید ببینیم چه اتفاقاتی با این ساخت و ساز موزه ها در شهر می افتد. 

او ادامه داد:  از زمانی که آقای جهانگیری وزیر صنعت بود، این موضوع مطرح بود و شهرداری و شورا نیز همکاری هایی داشتند و وزارت صنعت قصد اجرای آن را داشت نه اینکه شهرداری هزینه آن را بدهد. شهرداری در هزینه های خود مانده است، بنابراین نمی توان درست به اجرای طرح کمک کرد.

مسجدجامعی همچنین با اشاره به دو فضای تاریخی در اطراف این موزه گفت: چشمه علی و دژ رشکان در این منطقه وجود دارند که به دلیل ثبت میراثی آن، ساخت و سازها در اطراف این مناطق در شهر ری محدود شود.

اوتأکید کرد: باید برای طراحی این موزه کارهای فنی و تخصصی دقیقی انجام شود و در حوزه استحکام بخشی و اصالت دقت عمل بالایی داشته باشیم که این کار به زمانبندی بیش از یک سال نیاز دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: با توجه به حساسیت های موجود برای طراحی این موضوع و مناسب نبودن وضعیت مالی، بهتر است نسبت به این موضوع تأمل بیشتری کنیم و اگر قرار است برای آن کمک مالی در نظر بگیریم، به زخم های خودمان در شهرداری بزنیم. گاهی کار نکردن بهتر از کار کردن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز