خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

استان‌های رکورددار بیشترین فوتی در سال ۹۸

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۶۸۲

سخنگوی سازمان ثبت احوال با اشاره به آمار فوت شدگان در سال ۹۸ گفت: استان های تهران، خراسان رضوی و اصفهان بیشترین آمار فوت‌شدگان در سه ماهه پایانی سال ۹۸ را داشتند.

«سیف الله ابوترابی» سخنگوی سازمان ثبت احوال در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آمار فوت‌شدگان در سال ۹۸ گفت: در سال ۹۸ در مجموع ۳۹۵۳۹۲ فوت شده‌اند که از این جمع ۲۲۳ هزار و ۲۰۵ نفر مرد و ۱۰۷ هزار و ۸۰۸ نفر زن بوده‌اند. 

وی ادامه داد: بیشترین میزان وفات در سال ۹۸ مربوط به استان‌های تهران با ۶۰۷۱۲ نفر، خراسان رضوی با ۳۱۴۶۲ نفر و اصفهان با ۲۵۴۰۵ نفر بوده است. 

سخنگوی سازمان ثبت احوال همچنین تصریح کرد: استان‌های ایلام با ۲۵۴۳ فوتی، کهگیلویه و بویراحمد با ۲۸۷۰ فوتی و سمنان با ۳۶۳۱ فوتی به ترتیب کمترین میزان وفات در سال ۹۸ را داشته اند. 

ابوترابی درباره آمار فوت‌شدگان در سه ماهه آخر سال ۹۸ گفت: در سه ماه آخر سال ۹۸ در مجموع ۱۰۵۷۸۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند که ۵۹۴۱۳ نفر مرد و ۴۶۰۳۴ نفر زن بوده‌اند. 

وی ادامه داد: بیشترین آمار فوت‌شدگان در سه ماهه آخر سال ۹۸ مربوط به استان‌های تهران با ۱۶۷۷۳ نفر، خراسان رضوی با ۷۸۲۵ نفر و اصفهان با ۶۷۲۹ نفر بوده است. 

سخنگوی ثبت احوال خاطرنشان کرد: کمترین میزان وفات در سه ماهه آخر سال ۹۸ مربوط به  استان‌های ایلام با ۶۳۳ نفر، کهگیلویه و بویراحمد با ۷۱۰ نفر و سمنان با ۹۵۰ نفر بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز