خبرگزاری کار ایران

ملکی به ایلنا خبر داد:

مصدومیت ۹ نفر بر اثر انفجار شدید در ساختمان مسکونی

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۶۳۴

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از انفجار شدید در یک ساختمان مسکونی و مصدومیت ۹ نفر خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۰۲:۴۷ بامداد صدای انفجار شدیدی در محله کمیل بعد از خیابان جیحون شنیده می‌شود.

وی ادامه داد: در تماس با سازمان آتش‌نشانی ۳ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند. محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه مسکونی بود که در هر طبقه یک واحد ۷۰ متری قرار داشت. در طبقه چهارم این ساختمان انفجار شدیدی رخ داده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه شدت انفجار باعث تخریب بخش از این واحد شده بود، تصریح کرد: تمام دیواره ها و پنجره های این ساختمان تخریب شده بود و دو الی سه خودرویی که در کنار خیابان بودند به دلیل پرتاب شیشه و بخشی از آوار این ساختمان خسارت دیده بودند ساختمانهای اطراف نیز شیشه های شأن شکسته و شدت انفجار به حدی بود که حتی دیوارهای بین این ساختمان و ساختمان مجاورش تخریب شده بود.

ملکی تصریح کرد: مالک این واحد براثر شدت انفجار به واحد ملک مجاور پرتاب شده بود و این فرد به همراه مالک واحد ملک مجاور دچار مصدومیت شدید شده و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند همچنین ۷ نفر از کسانیکه در این ساختمان حضور داشتند به دلیل تخریب دیوارها و شکستن شیشه ها دچار آسیب جزیی شده بودند.

وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه منجر به شعله وری و ایجاد حریق نشده و فقط یک انفجار اولیه خیلی قوی بود که باعث تخریب ساختمان شده بود.

به گفته وی آتش نشانان مشغول برسی و جابجا کردن آوار هستند تا چنانچه فردی در زیر آوار گرفتار شده باشد را نجات دهند البته به گفته شاهدان فرد دیگری غیر از این آقا در این واحد حضور نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز