تشریح اقدامات بیمه دی در جهت خدمت رسانی به ایثارگران همزمان با شیوع کرونا

مدیرعامل بیمه دی به تشریح اقدامات و فعالیتهای بیمه دی در جهت خدمت رسانی به ایثارگران و تسهیل امور آنان همزمان با شیوع کرونا پرداخت.
وی افزود: حذف کامل محدودیت برای تاییدیه های پزشکی و دارویی برای جانبازان دارای بیماری های خاص و کاهش چشمگیر محدودیت ها برای سایر بیمه شدگان، راه اندازی مشاوره آنلاین پزشکی برای جانبازان ۷۰ درصد و خاص، راه اندازی اپلیکیشن تلفن همراه برای پیگیری و مشاهده وضعیت اسناد هزینه ارائه شده از دیگر اقدامات شرکت بیمه دی در این زمینه بوده است.
مدیرعامل شرکت بیمه دی آغاز نظرسنجی و تماس با بیمه شدگان برای اطلاع از نیازمندی های آنان را یکی دیگر از اقدامات این شرکت عنوان کرد و افزود: تاکنون برای جمع آوری اسناد هزینه از درب منزل در شهر اصفهان به صورت پایلوت اقدام شده است و امکان گسترش این طرح به سراسر کشور بررسی و تایید شده است. گسترش فعالیت های مرکز ارتباط شرکت بیمه دی به منظور پاسخ گویی تلفنی هرچه بیشتر و کاهش مراجعه حضوری بیمه شدگان نیز اقدام دیگری بوده که توسط شرکت بیمه دی صورت پذیرفته است.