خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد:

تعیین نرخ تاکسی باید به تائید فرمانداری برسد/ اختلاف‌ها دیگر رسانه‌ای نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۶۱۵

رئیس شورای شهر تهران درخصوص اختلاف نظرها بین شورا و ستاد ملی کرونا اعلام کرد: امروز تصمیم گرفتیم که دیگر مسائل و اختلاف ها را در پیش رسانه ها مطرح نکنیم و به گونه ای امروز بین شورای شهر و دیگر نهادها آتش بس اعلام کردیم، اما اگر نتیجه بخش نباشد، مجددا صحبت‌هایی مطرح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ محسن هاشمی در حاشیه دویست و دهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: توقع مدیریت شهری از تصمیم گیران کشوری این است که اختیارات قانونی شوراها به این نهاد تفویض شود و اگر این اقدام انجام شود شهروندان خواسته ها و مشکلات خود را به جای اینکه از دولتمردان بخواهند از نمایندگان شان طلب می کنند چرا که دولت اجرای وظایف مهم تری را بر عهده دارد.

او با اشاره به حضور شهردار تهران در صحن شورای شهر گفت: شهردار تهران برای ارایه لایحه ای دو فوریتی با توجه به مشکلات ایجاد شده پیرامون شیوع ویروس کرونا در جلسه شورای شهر تهران حاضر شد تا لایحه محرک چرخه اقتصادی با تمرکز بر صنعت ساخت و ساز اقتصادی را ارایه کند. بررسی این موضوع در جلسه هفته آینده شورای شهر تهران در دستور کار قرار می گیرد.

هاشمی در پاسخ به سوالی درباره اختلاف نظر های پیش آمده بین شورا و ستاد ملی کرونا گفت: از ساعت ۷ صبح جلسه هم اندیشی بین اعضای شورای شهر تهران برگزار شد و برخی از اعضا بر این نظر بودند که باید به عنوان نمایندگان مردم برخی از موضوعات را مطرح کنند. برخی از موارد و نقطه نظرات اعضای شورای شهر تهران پیش از این از سوی شهردار تهران به ستاد ملی کرونا ارسال شده است اما برخی از اعضا معتقد بودند شخصا باید به این موضوع وارد شوند.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: امروز تصمیم گرفتیم که دیگر مسائل و اختلاف ها را در رسانه ها مطرح نکنیم و به گونه ای امروز بین شورای شهر و دیگر نهادها  آتش بس اعلام کردیم اما اگر نتیجه بخش نباشد مجددا صحبت هایی مطرح خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی درخصوص نرخ کرایه تاکسی‌ها گفت: نرخ کرایه ها باید به تایید فرمانداری برسد و در وزارت کشور مطرح شود و در این نهاد تصمیم گیری شود.

او‌ در پاسخ به سوالی درخصوص اجباری شدن استفاده از ماسک در ناوگان‌حمل و نقل عمومی اظهار داشت: توصیه ما این است برای حمل و نقل عمومی استفاده از ماسک اجباری شود، در برخی از کشورهای توسعه یافته هم بعضا در ورودی ایستگاه ها ماسک توزیع می شود. اما مشکل اصلی این است که عملیاتی شدن توزیع پنج میلیون ماسک چگونه باید باشد و به چه شکل باید این اقلام  تهیه و توزیع شود و این پرسش امکان عملیاتی شدن استفاده از ماسک را تا به امروز نداده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز