خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

حریق گسترده در انبار ۴٠٠٠ متری

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۸۶۳

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در یک سوله ۴٠٠٠ متری در جاده قدیم کرج خبر داد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این خبر گفت: در ساعت ٧:٣٧ دقیقه صبح روز جاری یک مورد آتش‌سوزی گسترده در یک انبار به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه با توجه به تعداد تماس‌ها و دود غلیظ ناشی از حریق، پنج ایستگاه به محل حادثه واقع در جاده قدیم کرج- شهرک دانش اعزام شدند، تصریح کرد: محل حادثه ملک وسیعی بود که یکی از سوله‌های واقع در محل به وسعت ۴٠٠٠ متر دچار حریق شده بود، این سوله مسقف و دارای سقف‌های شیروانی و پشم شیشه‌ای بود. در این محل اقلامی از جمله کاغذ و.. نگهداری می‌شد و مواد قابل اشتعال بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: حدود ١٠٠٠ متر از این سوله دچار حریق شده بود که با عملیات به موقع آتش‌نشانان شعله‌زنی به سرعت انجام شد، با توجه به اینکه اجناس تا سقف چیده شده است، احتمال داشت که آتش به سقف‌ها نیز سرایت کرده باشد. بنابراین آتش نشانان در حال برش بخشی از سقف هستند.

وی گفت: این حادثه تاکنون خسارت جانی نداشته و شعله‌زنی اولیه انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز