خبرگزاری کار ایران

مراسم ترحیم مجازی جانباختگان مجموعه حج و زیارت برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۹۵۲

​دومین مراسم ترحیم مجازی جانباختگان مجموعه حج وزیارت که بدلیل ابتلا به بیماری و یا کرونا در ماه شعبان به دیار باقی شتافتند به ابتکار بعثه مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، بعثه مقام معظم رهبری برای تسلی خاطر بازماندگان متوفیان که بدلیل رعایت فاصله اجتماعی نتوانستند مراسم ترحیم برای مرحومین خود برگزار کنند، مجلس ترحیم مجازی برای بیش از چهل تن از خادمان ضیوف الرحمان برگزار می کند.

این مجلس بزرگداشت و یادبود برای ۱۵ نفر از روحانیون ، مداحان و معینه کاروان، ۲۵ نفر از مدیران و کارگزاران و چهار نفر از کادر هیئت پزشکی حج و زیارت که در سفرهای حج، عمره وعتبات عالیات به زائران خدمت رسانی کرده بودند درآخرین پنج شنبه  ماه شعبان (۴ اردیبهشت ماه) از ساعت ۱۸ تا ۱۹ در فضای مجازی برگزارمی شود.

برپایه این گزارش، این مجلس ترحیم توسط معاونت فرهنگی بعثه و کمیته فرهنگی آموزشی اربعین برای گرامیداشت یاد و خاطره عزیزان سفرکرده و تسلی خاطر خانواده‌های داغدیده  و عزادار این ۴۴ نفر که از مجموعه حج و زیارت به دیار باقی شتافتند، در شبکه اجتماعی واتس اپ برنامه ریزی شده است. 

بعثه مقام معظم رهبری و کمیته فرهنگی آموزشی اربعین از کارگزاران و خادمان حج و زیارت در سراسر کشور دعوت کرده اند که با قرائت فاتحه و صلوات و تلاوت قرآن دراین برنامه معنوی مشارکت کنند.

دومین مراسم ترحیم مجازی جانباختگان مجموعه حج وزیارت از بیماری کرونا با تلاوت آیاتی از کلام الله توسط  سید محمد موجانی قاری قرآن و پیام حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت آغاز خواهد شد. دراین برنامه که تعدادی از اعضای خانواده متوفیان نیز حضور خواهند داشت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ اکبر صمدی یزدی از اساتید حوزه علمیه قم سخنرانی وحاج عباس حیدرزاده مداح اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) ذکر مصیبت و مدیحه سرایی خواهند کرد و این امکان به وجود آمده است که شرکت کنندگان پیام های تسلیت خود را به صورت مکتوب و صوتی نیز منتشر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز