خبرگزاری کار ایران

ایجاد ۱۸ هزار تخت نقاهتگاهی برای بیماران کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۷۵۵

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس برای خدمت رسانی به مردم گفت: ناجا در راستای مقابله با کرونا اقدامات اساسی انجام داده است.

به گزارش ایلنا، سرلشکر پاسدار "محمدباقری" در حاشیه بیست و چهارمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، روسا و مدیران ناجا ضمن تبریک آغاز هفته سلامت، گفت: جا دارد این هفته را به تمام عزیزانی که در این عرصه با تمام قوا و به طور شبانه روزی در حال انجام خدمت به ملت شریف هستند، به ویژه عزیزان ما در بخش بهداشت و درمان نیروهای مسلح تبریک بگویم.

وی ادامه داد: همکاران ما از ابتدای شیوع ویروس کرونا به طور شبانه روزی در ماموریت های مختلف بهداشتی و درمانی و همچنین ماموریت های انتظامی و امنیتی در کنار سایر کادر درمانی در حال انجام وظیفه هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص اقدامات نیروی انتظامی در مقابله با ویروس کرونا، گفت: در این رابطه ناجا در کنار ماموریت های ذاتی خود، در خصوص درمان بیماران مبتلا به کرونا، مقابله با محتکران تجهیزات پزشکی و اقلام بهداشتی، پاک سازی و ضدعفونی معابر و کنترل فضای مجازی و همچنین کنترل ورودی و خروجی شهرها ماموریت های اساسی انجام داده است.

سرلشکر باقری ضمن قدردانی از تمامی اقدامات نیروی انتظامی در سال گذشته به فعالیت های  قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا (ع) در نیروهای مسلح اشاره و تصریح کرد: این قرارگاه در همه سازمان ها، رده ها و استان های نیروهای مسلح خصوصا ناجا برحسب فرمان مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) فعال است؛ نیروهای مسلح همچنان در بیمارستان های خود در حال رسیدگی و درمان بیماران مبتلا به کرونا بوده، همچنین نقاهتگاه های ما با حدود 18 هزار تخت آماده پذیرش بیماران هستند که بحمداله اکثر آنها خالی است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: امیدواریم با رعایت دستورات و پروتکل های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا در دوره ای که فعالیت های اقتصادی و اجتماعی در حال شروع است، شاهد کاهش این بیماری در کشور باشیم و هر چه زودتر دست در دست یکدیگر بتوانیم این ویروس را شکست داده و کشور را از آن پاک سازی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز