خبرگزاری کار ایران

حریرچی:

افزایش ترددهای غیرضروری در برخی استانها/ تعطیلی دانشگاه و مدرسه برای قدم زدن در کوچه وخیابان نیست

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۲۳۹

معان کل وزارت بهداشت با بیان اینکه خبر داریم ترددهای غیرضروری در برخی استانها افزایش یافته است، گفت: تعطیلی دانشگاه و مدرسه برای قدم زدن در کوچه وخیابان نیست.

به گزارش ایلنا، ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه امروز برای مردم حامل دو خبر است، گفت: یکی از این خبرها خوب و دیگری بد محسوب می شود. خبر اول من که خبر خوبی است این است که امروز بعد از حدود یک ماه نرخ فوت شدگان ما بر اثر ابتلا به ویروس کرونا دو رقمی شده و به زیر 100 نفر رسید که این خبر خوبی است و امیدواریم این روند کاهش در موارد فوت ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه در استانهای شمال غربی مثل اردبیل و آذربایجان غربی و شرقی هنوز روند نزولی قابل توجهی در تعداد مبتلایان دیده نشده و هنوز متاسفانه بعضا روند ابتلا به بیماری افزایشی است.

معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه بیمارستانهای ما کاملا آماده هستند، تاکید کرد: روش اصلی مقابله با کرونا فاصله گذاری اجتماعی و کاهش ابتلا است و من از مردم می خواهم به شعار در خانه بمانیم وفادار بوده و به آن عمل کنند. ما خبرهایی داریم مبنی بر اینکه در برخی از استانها که از 23 فروردین منع تردد به آنها برداشته شده ترددهای غیرضروری افزایش پیدا کرده و این یک اتفاق بد محسوب می شود.

معاون وزیر بهداشت گفت: تعطیلی مدارس و دانشگاه ها برای تفریح و مسافرت نبوده و برای قدم زدن در کوچه و خیابان نیست بلکه برای آن است که همه در خانه بمانیم و کمک کنیم به از بین رفتن این ویروس منحوس.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز