خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارق ۵ میلیاردی داروخانه‌های نیاوران

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۵۶۱

رئیس کلانتری ۱۲۳ نیاوران از دستگیری سارق داروخانه های منطقه نیاوران و سرقت ۵ میلیارد ریالی وی خبر داد و گفت: دستگیری همدست متهم در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "خلیل لطفی" گفت: ساعت ۵ عصر دوشنبه هجدهم فروردین ماه امسال ۳ مرد در حالی که جوان ۲۶ ساله ای را همراه آنان بود به کلانتری۱۲۳ نیاوران مراجعه و اظهار داشتند که این جوان در مدت زمان ۴ ماهه اخیر از داروخانه های آنها سرقت کرده است.

وی افزود: یکی از شاکیان که صاحب یکی از داروخانه ها در منطقه نیاوران است، عنوان کرد، این جوان ۴ ماه قبل از یک موسسه کاریابی به داروخانه معرفی و مشغول به کار شده است. پس از مدتی با توجه به اعتمادی که به او پیدا کردم، کلید انبار را در اختیارش قرار دادم و وی برای آوردن داروها به انبار مراجعه می کرد اما وقتی انبار گردانی کردم متوجه کسری زیادی از داروها و آمپول های گرانقیمت شدم.

این مقام پلیسی ادامه داد: در ادامه تحقیقات مشخص شد این جوان از یک داروخانه دیگر که در امر داروهای دامپزشکی فعالیت دارد نیز سرقت کرده و گوشی گرانیقمت یکی از افراد داخل داروخانه را نیز به سرقت برده است.

رئیس کلانتری نیاوران گفت: متهم که راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشت، اظهار کرد ۵ سال قبل با مرد جوانی آشنا شدهاست و به خاطر تهدیدهای او مجبور شده تا دست به سرقت از داروخانه ها بزند و داروهای گرانقیمت را پس از سرقت در اختیار وی قرار می داده است و در این مدت ۴ ماهه نزدیک به ۵ میلیارد ریال سرقت کرده است.

سرهنگ لطفی گفت: بارها هشدارهایی مبنی بر اعتمادهای خطرساز به مردم ارائه کردیم اما شهروندان بدون توجه به این هشدارها خیلی زود به کارمندان خود اعتماد کرده و کلید و صندوق ها را در اختیار کارمندان تازه کارشان قرار می دهند که در این پرونده نیز متهم در مدت زمان ۴ ماه با جلب اعتماد دست به سرقت ۵ میلیاردی زده است.

وی در پایان افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته است و تحقیقات برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز