خبرگزاری کار ایران

غربالگری ۶۷۰۰ نفر از کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۸۱۶

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اجرای طرح غربالگری۶۷۰۰ نفر از کارکنان ناوگان اتوبوسرانی پایتخت گفت: این طرح با مشارکت شرکت شهر سالم شهرداری تهران و با تمرکز بر تأمین سلامت تمامی همکارانی که به صورت مستقیم با شهروندان سر و کار دارند از جمله رانندگان اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا،  محمود ترفع با تاکید بر اینکه طرح غربالگری بیماری کرونا در راستای حفظ، صیانت و ارتقای سلامت کارکنان خدوم شرکت واحد انجام شده است، افزود: اطمینان و مراقبت از سلامتی کارکنان و جلوگیری از بیمار شدن آنها و قطع زنجیره بیماری و بیماریآبی از جمله اهداف این طرح محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در قالب طرح غربالگری، تست‌های تب‌سنجی، سنجش اکسیژن، ویزیت پزشک و بررسی علائم بالینی کارکنان انجام شد، اظهار کرد: به تشخیص پزشک، بخشی از همکاران شرکت واحد توسط تیم پزشکی شرکت شهر سالم مورد آزمایش خون نیز قرار گرفتند.

براساس گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ ترفع با اعلام اینکه با وجود اتخاذ و اجرای اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی، متأسفانه تا کنون ۴۰ نفر از همکاران ما که ۱۸ نفر از آنها را رانندگان تشکیل می‌دهند به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای طرح غربالگری، آن دسته از همکارانی که مشکوک به این بیماری هستند، شناسایی شوند تا هر چه زودتر مورد مداوا و درمان قرار گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز