خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت خبر داد:

ارائه یک فایل علمی و قابل ارائه در زمینه کرونا ویروس به مراجع جهانی

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۶۸۹

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ارائه یک فایل علمی و قابل ارائه به مراجع جهانی در زمینه کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ویدئو کنفرانس زنده شبکه خبر گفت: ما روزهای اول شناخت خاصی نبست به این ویروس نداشتیم و همانطور که در کشورهای دیگر نیز این عدم شناخت وجود داشته است.

وزیر بهداشت گفت: روز اولی که من خبر شیوع کرونا ویروس خبر را از کشور چین دریافت کردم، به همکارانمان گفتم اگر این ویروس به ایران بیاید، همان کاری را با ما خواهد کرد که با ووهان کرد.

وی افزود: اوایل ما هر مشکلی داشتیم به این خاطر بود که ما  آن را نمی‌شناختیم و هر کسی میخواست که با پروتکل خودش با آن بر خورد کند. ما امروز یک تیمی تشکیل داده‌ایم که به عنوان هماهنگ کننده بین بخش‌ها فعالیت دارد.

نمکی افزود: جنبه‌های مختلف ویروس مثل قدرت سرایت ودرمان‌های جدید آن در کشور و همچنین در دنیا مطرح شدهاست، کارهای بزرگی صورت می‌گیرد که در آینده نزدیک داده‌ای قابل استناد برای دنیا خواهد بود و آن ضعفی که در اوایل احساس می‌شد با تلاش همکاران ما مرتفع خواهد  شد.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در آینده نزدیک یک فایل ارزشمند علمی و قابل ارائه به مراجع جهانی با توجه زحمات همه همکاران و دانشمندان ارائه می‌شود.بسیاری از افراد رفتند، اما همکاران ما تن به آتش زدند و ماندند. می‌دانیم کاری که همکاران ما می‌کنند ماندگار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز