خبرگزاری کار ایران

میادین میوه و تره‌بار فقط اول فروردین تعطیل است/ راه‌اندازی غرفه‌های موقت

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۹۹۲

غرفه‌های موقت به منظور پیشگیری از تجمع شهروندان در میادین میوه و تره بار همزمان با افزایش ساعت کاری آنها تا 9 شب ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا، سعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اعلام اینکه میادین میوه و تره بار تهران در روز پایانی سال ۱۳۹۸ از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب یکسره باز هستند، گفت: میادین تنها جمعه اول فروردین‌ماه سال ۹۹ تعطیل هستند و مجدداً از شنبه دوم فروردین کار خود را از سر می‌گیرند و تعطیلات سه روزه هر سال در ایام نوروز را امسال به یک روز کاهش داده ایم.

او از ایجاد غرفه های موقت همزمان با افزایش ساعت کار میادین میوه و تره بار برای پیشگیری از تجمع در میادین خبر داد و افزود: انواع میوه مورد نیاز مردم تهران برای عید نوروز به صورت کامل در میادین میوه و تره بار تامین شده است و مردم خیالشان بابت تهیه میوه مورد نیاز شب عید از میادین راحت باشد.

راد با اشاره به عرضه سیب و پرتقال تنظیم بازار در جایگاه های موقت میادین میوه و تره بار اضافه کرد: در این جایگاه‌ها سیب دماوند به قیمت هر کیلوگرم ۵۵۰۰ تومان و پرتقال تامسون به قیمت هر کیلوگرم ۵۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران دلیل پایین بودن قیمت میوه در میادین را نسبت به قیمت میوه های تنظیم بازار تعیین قیمت این میوه ها به صورت سراسری در کل کشور دانست و عنوان کرد: اصولاً فلسفه وجودی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران تعدیل قیمت ها و تثبیت بازار است.

راد تاکید کرد که با اطمینان خاطر می توان گفت قیمت‌های تعیین شده در میادین میوه و تره بار تهران از نرخ همه مراجع قیمت‌گذاری پایین تر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز