خبرگزاری کار ایران

پراکنده گویی در زمینه کرونا عواقب بدی به همراه دارد

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۲۰۸

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه پراکنده گویی در زمینه کرونا عواقب بدی به همراه خواهد داشت از مسئولین درخواست کرد که با تدبیر جامعه را هدایت کنند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در جریان دویست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری ضمن تشکر از تمامی افرادی که طی شیوع کرونا مشغول به فعالیت و خدمات رسانی هستند گفت: با توجه به برآوردهایی که توسط مراجع بین المللی شده در کشورهای توسعه یافته که زیرساخت های بهداشتی پیشرفته تری نیز دارند، عدم توجه به توصیه های ایمنی و بهداشتی و خانه نشینی ممکن است عواقب بسیار جدی را برای جامعه به همراه داشته باشد و از طرف خود و اعضای شورای شهر تهران از مردم تهران تقاضا دارم که به توصیه های بهداشتی و ایمنی توجه ویژه کنند.

او گفت:  از زحمات شبانه روزی کادر سلامت و درمان و همکاران ما در شهر تهران از نیروهای خدماتی گرفته تا آتش نشانی و نیروهای انتظامی تشکر ویژه دارم و از اصحاب رسانه می خواهم که با تدبیر و امید و اطلاع رسانی صحیح ذهنیت جامعه را تقویت کنند.

هاشمی با بیان اینکه پراکنده گویی عواقب بدی می تواند به همراه داشته باشد تصریح کرد: مسئولینی که مسئولیت ستاد مبارزه با کرونا را برعهده گرفته اند با تدبیر جامعه را هدایت کنند و دیگرانی که مسئولیتی در این زمینه ندارند، چیزی را مطرح نکنند که باعث رنجش جامعه شود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز