خبرگزاری کار ایران

پیام شهیدی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۴۳۵

​نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی به مناسبت ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهدا تأکید کرد: به‌یقین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای معزز تکلیفی ملی و شرعی است تا یاد آن نیک سیرتان برای همیشه در اذهان و خاطره‌ها جاودان بماند.

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:

بسمه‌تعالی

سلام بر ارواح طیبه شهدا

۲۲ اسفندماه «روز بزرگداشت شهدا»، ملت ایران ضمن تکریم مقام و منزلت تمامی شهدای معزز و ایثارگران والامقام، بر محضر خانواده‌های مؤمن و معظمی که بهترین سرمایه‌های خویش را در مسیر پاسداشت حق و حقیقت نثار نمودند ادای احترام می‌کند. به‌یقین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای معزز تکلیفی ملی و شرعی است تا یاد آن نیک سیرتان برای همیشه در اذهان و خاطره‌ها جاودان بماند.

ایثار و شهادت ارزشی معنوی و انسانی است و تکریم و تعظیم شهدای معزز که با جان‌فشانی و ازخودگذشتگی در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی گام نهادند، اقدامی بس ارزشمند است. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت شهیدپرور و غیور ایران به وجود چنین اسوه‌هایی از ایمان و ایثار افتخار می‌کنند و پیروی از آرمان‌های آنان را همواره هدایتگر راه خویش می‌دانند. به فرموده مقام معظم رهبری: «امروز عزت و استقلال ملت ایران و پیشرفت‌های مادی و معنوی کشور که مردم و مسئولان ما آن‌ها را به‌حق، مایه افتخار خود می‌دانند و بدان می‌بالند، به برکت جان‌فشانی‌های بهترین فرزندان این مرزوبوم در راه استقرار نظام اسلامی و دفاع از ارزش‌های آن به دست آمده است».

شهدای والامقام با نثار خون خویش نشان دادند که آموزه‌های دین مبین اسلام و فرهنگ والای ایثار و شهادت در جان و وجود فرزندان این ملت ریشه دارد و آنان در هر مرحله از تاریخ به‌واسطه اعتقاد و آرمان والای خود، برای پاسداری از ارزش‌ها دینی و انقلابی رشادت و ایثارگری می‌نمایند.

امید آنکه به یاری پروردگار متعال بتوانیم آرمان‌های شهدای معظم را همیشه ایام الگو و سرمشق خویش قرار دهیم و دعای خیر خانواده‌های معزز آنان و هم‌رزمان ایثارگرشان توشه آخرتمان گردد.

سید محمدعلی شهیدی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز