خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۶۶ محتکر و کشف ۶۹۵ میلیارد ریال کالای احتکاری در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۵۳۷

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۶۶ محتکر اقتصادی و کشف ۶۹۵ میلیارد ریال انواع کالاهای احتکار شده در عملیات هوشمندانه ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و قاطعانه با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی و رصد دقیق دپو کنندگان این گونه کالاها  ۶۶ نفر از محتکران را شناسایی و طی چندین عملیات هوشمندانه و ضربتی دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.

این مقام ارشد انتظامی استان، ارزش کالاهای احتکاری مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۶۹۵ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد : این کالاها شامل لوازم ساختمانی، برنج، شکر، گندم، چای، سموم کشاورزی، خوراک و داروهای دامی، کاغذ، لاستیک، روغن موتور، مواد غذایی و اقلام بهداشتی هستند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ۳۵ نفر از این محتکران در زمینه احتکار اقلام بهداشتی فعالیت می کردند گفت: از این تعداد ۳ میلیون و ۷۷۷ هزار و ۸۴۸ عدد اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش، محلول ضد عفونی کننده، الکل و شید محافظ صورت مخصوص پزشکان و پرستاران بیمارستان ها کشف شده است.

سردار معصوم بیگی به کسانی که با سؤ استفاده از شرایط خاص جامعه اقدام به دپو و احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم می کنند تا به خیال خود یک زمانی آن ها را به قیمت گران تر بفروشند هشدار داد و گفت: پلیس به عنوان حافظ منافع مردم بر جامعه اشرافیت کامل دارد و اجازه نخواهد داد عده ای به بهانه کسب منفعت و سود بیشتر، امنیت اقتصادی جامعه را مختل کرده و زندگی مردم را با مشکل مواجه سازند.

این مقام ارشد انتظامی استان با قدردانی از پزشکان، پرستاران و دست اندرکاران عرصه بهداشت و درمان کشور که این روزها مجاهدانه برای پیشگیری از بیماری کرونا و درمان مبتلایان به این بیماری تلاش می کنند خاطر نشان کرد: مدافعان امنیت با تمام ظرفیت و توان خود در کنار مدافعان سلامت قرار دارند و از شهروندان نیز می خواهیم ضمن توجه به توصیه های بهداشتی هرگونه اخبار و اطلاعات در مورد دپو و احتکار کالاهای بهداشتی را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز