خبرگزاری کار ایران

افزایش ۲ الی ۳ برابری مصرف میوه و مرکبات/تلاش برای راه اندازی فروش آنلاین در میادین میوه و تره بار

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۵۱۰

دیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از افزایش دو الی سه برابری مصرف میوه و مرکبات پس از شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید راد (مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران) در نشست خبری مجازی که بمنظور تشریح اقدامات شهرداری از زمان شیوع کرونا برگزار شدگفت: سازمان میادین از اول اسفند ماه که بحث شیوع کرونا مطرح شد دستورالعمل‌هایی را به همه میادین و مراکز ابلاغ کرد. از آنجایی که قیمت مرکبات، مواد پروتئینی و میوه در این میادین نسبت به بازار آزاد کمتر است میزان مراجعه مردم افزایش یافت که در همین راستا سنجش تب کلیه همکاران در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران درخصوص ضدعفونی کردن میادین میوه و تره بار گفت: میادین روزانه دو بار ضد عفونی می‌شوند و کارگران نیز می‌بایست حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند و از همشهریان تقاضا می‌شود در مراجعه به بازار و میادین میوه و تره بار حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند و اگر دستکش ندارند اجازه دهند که همکاران ما اقلام مورد درخواست آنها را دستچین کنند.

راد همچنین از همشهریان درخواست کرد دستکش و ماسک‌های خود را در سطل‌های مخصوصی که در میادین میوه و تره بار تعبیه شده قرار دهند درخصوص فروش آنلاین در میادین گفت: یکی از مسائلی که مدام در این روزها مورد پرسش قرار می‌گیرد بحث فروش آنلاین از میادن میوه و تره بار است. در این زمینه سازمان فناوری شهرداری تهران چند سامانه فروش اینترنتی را به ما معرفی کرده است که در حال حاضر کارشناسان ما در حال اتخاذ راهکارهای اجرایی هستند و در این زمینه تاکید کردیم حتما باید قیمتی که در میادین اعلام می‌شود بر روی این سامانه‌ها نیز بارگذاری شود.

راد ادامه داد: به تازگی یکی از اپراتورها کدهای QR کد را در تمام غرفه‌ها تعبیه کرده است تا پرداخت همشهریان با سرعت بیشتر انجام گیرد.

مدیرعامل میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در مورد اخباری منبی بر کمبود میوه و مرکبات در میادین گفت: این موضوع صحت ندارد و ما در مورد تامین میوه و مرکبات مشکلی نداریم و با توجه به توصیه‌های انجام شده در مورد مصرف ویتامین C در پی شیوع کرونا شاهد افزایش مصرف دو الی سه برابری مرکبات و میوه‌ها هستیم اما با توجه به پیش بینی‌ فروش فوق‌العاده در اسفند ماه در تامین این کالاها مشکلی نداریم.

راد در پاسخ به این سوال که چه راهکاری برای کاهش اجتماع مردم در میادین میوه و تره بار در نظر گرفته شده گفت: پیک فروش ما در اسفند ماه ۲۵ تا ۲۹ اسفند ماه است که البته این بر اساس روال سنوات گذشته بوده است و باید ببینیم امسال چه اتفاقی می‌افتد اما بر همین اساس طبق سنوات گذشته از صبح تا ساعت ۲۱ شب به صورت یکسره فعال هستیم البته باید دقت داشته باشیم که مردم با ساعت کار مراکز میوه و تره بار آشنا هستند و خودشان مدیریت می‌کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز