خبرگزاری کار ایران

جمع آوری ۸۰ سگ مشکوک در اطراف بیمارستان مسیح دانشوری و لویزان

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۴۷۹

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران از جمع آوری ۸۰ سگ مشکوک با علائم سرفه در اطراف بیمارستان مسیح دانشوری و لویزان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمیدرضا تحصیلی (مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران) در  دومین نشست خبری مجازی مدیریت شهری به منظور تشریح اقدامت شهرداری در زمینه کرونا ویروس ضمن تشریح اقدامات این شرکت در زمینه پیشگیری از کرونا گفت: مانند سایر دستگاه های اجرائی خدمات شهری اقدامات خود را در چند بخش آغاز کردیم.بخش اول صیانت و حفظ جان کارکنان ما بود و به همین جهت ماسک و موادضدعفونی و همچنین سه ساختمان مرکزی را به دستگاه تب سنج مجهز کردیم.

او گفت: همچنین در مرحله دوم با کاهش ۵۰ درصدی پرسنل اقدامات پیشگیرانه انجام و ۵۰ درصد مابقی پرسنل نیز در دو شیف در محل کار حاضر شدند. همچنین ۴۲ روز بازار در سطح شهر که نزدیک به ۱۰هزار فروشنده در این مراکز مشغول به کار بودند را تعطیل کردیم. همچنین دو بازار بزرگ فروش پرندگان درشرق و غرب پایتخت و ۴ بازار خرید و فروش خودرو نیز تعطیل شد.

تحصیلی ادامه داد: در کلیه جایگاه های ۲۲ گانه CNG در تهران علاوه بر اینکه دست زدن شهروندان به نازل ممنوع شد و به هر ایستگاه یک دستگاه سم پاش نیز تحویل داده شد. شب گذشته تمامی ۲۲ جایگاه ضدعفونی شد و از امروز به بعد هر جایگاهی سم پاشی را انجام می دهد.

مدیرعامل  شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران در رابطه با جمع آوری حیوانات شهری گفت:  با ۸۰ قلاده سگ که اینها علائم سرفه داشتند مواجه شدیم  که در  نزدیکی بیمارستان مسیح دانشوری و پارک لویزان بودند، این سگ ها جمع آوری و در قرنطینه مجزایی نگهداری می شوند و از وزارت بهداشت کمک خواسته ایم تا بررسی کند  آیا این سگ ها می توانند ناقل بیماری باشند یا خیر.

تحصیلی ادامه داد: اکیپ های ما در دو شیفت صبح و بعد از ظهر موظف به جمع آوری حیوانات مشکوک در سطح شهر هستند تا برای شهروندان مشکلی ایجاد نکنند.

او با بیان اینکه ۴هزار پوستر مورد تایید وزارت بهداشت در ۱۲هزار کیکوسک پایتخت نسب شد درخصوص وضعیت کافه های سیار گفت: تمام کافه های سیار در منطقه یک جمع آوری شده اند و به سایر مناطق نیز نامه زده ایم تا هرچه سریعتر نسبت به جمع آوری کافه ها اقدام شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران درباره تمهیداتی که برای جبران خسارت دستفروشان و مشاغلی که در این مدت تعطیل شده اند مختلف گفت: در ۴۲ بازاری که تعطیل شده است، اجاره ای پرداخت نمی شود و در سال جدید نیز با اولویت با همین افراد قرار داد بسته می شود. شهرداری با کمیته امداد در حال رایزنی و بررسی هستند و اگر راهی باشد کمک هزینه ای برای آنها در نظر بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز