خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۷ محتکر لوازم بهداشتی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۳۷۳

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری ۷ محتکر لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده در اجرای طرح مقابله با شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ " علی عارف نژاد " اظهار داشت : با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح استان مازندران به منظور حفظ سلامت مردم بلافاصله قرارگاه پدافند زیستی در استان و شهرستان های تابعه تشکیل شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود: به همین منظور و برای تسریع در روند شناسایی افراد مبتلا به بیماری کرونا، مرکز درمانی فرماندهی انتظامی استان برای انجام تست تب سنجی و همکاری با کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر استان در ۵ محور ورودی استان مستقر شد .

سرهنگ عارف نژاد، خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از هرگونه تخلفات صنفی ضمن برگزاری جلسات متعدد با متصدیان واحدهای صنفی ۲۰۸ گشت تلفیقی با همکاری ماموران اداره بهداشت و درمان و سازمان صنعت ، معدن و تجارت به بازدید از واحدهای صنفی در سطح استان پرداختند .

وی از بازدید ۲ هزار و ۲۵۳ واحد صنفی در سطح استان توسط گشت های مشترک اداره نظارت براماکن عمومی پلیس و دستگاه های مرتبط از ابتدای شروع طرح تاکنون خبر داد و خاطرنشان کرد: در این ارتباط ۱۵۶ واحد صنفی متخلف در سطح استان پلمب شد .

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ عارف نژاد از کشف ۵۳۷ هزارو ۹۰۰ عدد انواع دستکش، ۲۰ هزار و ۳۰ عدد ماسک، یک هزار و ۲۴۳ لیتر الکل و مواد ضد عفونی کننده و ۵۳ هزار عدد سایر لوازم بهداشتی از محتکران کشف شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۷ نفر از متصدیان واحدهای صنفی در سطح استان که اقدام به احتکار لوازم بهداشتی و ضد عفونی کننده کرده بودند نیز خبر داد و اظهار داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز