خبرگزاری کار ایران

رحمانی خبر داد:

اعمال محدودیت در مبادی ورودی مازندران به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا/محور چالوس و مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران_شمال مسدود است

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۹۱۲

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت های سفر در محورهای مواصلاتی منتهی به استان مازندران به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و آغاز طرح پایش و ارزیابی جدی خودروهای ورودی به این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: تردد در محور چالوس (مسیر جنوب به شمال) محدوده دهانه شمالی تونل کندوان و آزادراه تهران-شمال مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی ادامه داد: تردد در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و در محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره ممنوعیت تردد در محورهای مواصلاتی منتهی به استان مازندران، تصریح کرد: به منظور جلوگیری ازشیوع بیشتر ویروس کرونا و طرح پایش و ارزیابی جدی خودروهای ورودی آغاز شد.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: دراین طرح از ورود خوردروهایی که قصد سفر و اقامت درمازندران را دارند، جلوگیری می شود. همچنین تردد وسایل نقلیه ای که تردد آنها درمحورهای استان ضرورت دارد، بلامانع است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز