خبرگزاری کار ایران

تعطیلی تمام مهدها و مراکز توانبخشی روزانه بهزیستی تا پایان سال/پرداخت خسارت احتمالی به مهدهای کودک و مراکز روزانه

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۷۷۶

رییس سازمان بهزیستی کشور از با اعلام تعطیلی همه مهدهای کودک و مراکز توانبخشی روزانه گفت: ضررهای احتمالی مشکلات اقتصادی ناشی از ویروس کرونا به مراکز توانبخشی و مهدهای کودک پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وحید قبادی دانا در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا برای تعطیلی مدارس تا پایان سال شمسی جاری، اعلام می شود تمامی مهدهای کودک و مراکز توانبخشی روزانه در تمامی استان های کشور تا پایان سال شمسی جاری تعطیل است. 

وی با اشاره به پرداخت ضرر احتمالی ناشی از تعطیلی مهدهای کودک و مراکز توانبخشی ادامه داد: یارانه پرداختی به مراکز توانبخشی روزانه تحت پوشش سازمان بهزیستی برای ماههایی که این مراکز با بخشنامه ارسالی تعطیل خواهند بود به صورت یارانه پرداختی در بهمن ماه پرداخت می شود و تعطیلی تاثیری در دریافت میزان یارانه به مراکز توانبخشی نخواهد داشت. 

رییس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: جهت ضررهای احتمالی بیش از ۱۵ هزار مهدکودک تحت پوشش سازمان بهزیستی نیز کارگروه بررسی و مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از ویروس کرونا که طبق مصوبه هیات وزیران با ریاست معاون اقتصادی رییس جمهور تشکیل شده است نام مهدهای کودک نیز در کنار مجموعه ها و موسساتی که با مشکلاتی اقتصادی ناشی از ویروس کرونا مواجه شده و باید تدابیر لازم برای آنها در نظر گرفته شود، آمده است. بنابراین طبق مصوباتی که این کارگروه خواهد داشت ضررهای احتمالی مهدهای کودک نیز مطابق با سایر موسسات، بنگاهها و مجموعه ها محاسبه خواهد شد. 

قبادی دانا خاطرنشان کرد: با پیگیری های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسامی مهدهای کودک نیز در لیست مشاغل متاثر از ویروس کرونا در کارگروه بررسی و مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از ویروس کرونا گنجانده شده و بر این اساس هرگونه تصمیم این کارگروه برای حمایت ازمشاغل متضرر از ویروس کرونا شامل حال مهدهای کودک سراسر کشور نیز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز