خبرگزاری کار ایران

تصویب بخش مصارف بودجه شهرداری تهران در سال ۹۹

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۶۷۱

اعضی شورای شهر تهران به بخش بخش مصارف بودجه شهرداری تهران در سال ۹۹ رای مثبت دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان دویست و سومین جلسه شورای شهر تهران و در ادامه بررسی لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران، سید حسن رسولی درخصوص بخش مصارف گفت: مابه التفاوت رقم درآمدی لایحه شهرداری تهران در سال آینده با جمع بندی شورا، ۳۷۱ میلیارد و ۱۰۳ میلیون و ۸۸۲ هزار تومان است. با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد از این محل به سرجمع اعتبارات حوزه اجتماعی و فرهنگی ۷۶ میلیارد تومان، به سرجمع اعتبارات حمل و نقل و ترافیک ۱۴۵ میلیارد تومان و به سرجمع معماری و شهرسازی برای طرح نیلوفری و ساماندهی باغات کن و فرحزاد ۱۵۰ میلیارد تومان اضافه شود.

او با تاکید بر اینکه یکی از اصول فرایند بودجه‌ریزی فرایند اصل تعادل است، با اشاره به بسته شدن سقف درآمدی در جلسه گذشته، تصریح کرد: طبق لایحه شهرداری منابع درآمدی سال ۹۹ شهرداری ۳۰ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود که با رقم ۳۷۱ میلیارد تومان منابع درآمدی به ۳۰ هزار و ۵۷۱ افزایش یافت و با توجه به سقف تعیین شده درآمدها باید در بخش مصارف و هزینه‌ّها نیز مطابق با این بودجه اعتبار تخصیص پیدا کند. 

رسولی با بیان اینکه مخالف با ملاک عمل قرار دادن بخش هزینه و مصارف به لایحه شهرداری است، گفت: منابع و مصارف لایحه در تمامی کمیسیون‌ها بررسی شده است و امروز آنچه در صحن بررسی می‌شود ماحصل این بررسی‌ها است اینکه گفته شود در بخش مصارف به لایحه شهرداری تهران بازگردیم با توجه به تصویب بخش درآمدی موضوعیت ندارد. 

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران درباره تغییر تصمیمات نهایی کمیسیون تلفیق در صحن تغییر می‌یابد، تاکید کرد:‌ کمیسیون تلفیق با حضور ۱۴ نفر از اعضای شورای شهر تهران برگزار می‌شود و در این مدت با وجود شیوع کرونا ویروس ساعت‌ها درباره لایحه بودجه جلسات کارشناسی برگزار شده تا لایحه بودجه به موقع تصویب شود. خواهش می‌کنم زحمات کارشناسان را به هدر ندهیم.

سپس اعضاس شورای شهر تهران به مصارف بودجه سال  ۹۹ شهرداری تهران رای مثبت دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز