خبرگزاری کار ایران

محمدی خبر داد:

کاهش ۷۰ درصدی استفاده مردم از مترو/ مواد ضدعفونی به اندازه کافی تهیه شده است

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۵۵۰

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با اشاره به اینکه مواد ضدعفونی به اندازه کافی تهیه شده است، گفت: مواد ضدعفونی مورد استفاده در اتوبوسرانی و مترو بر پایه کلر هستند و برای گندزدایی سطوح با هماهنگی وزارت بهداشت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین محمدی در نشست خبری مجازی که به منظور تشریح اقدامات شهرداری تهران انجام شد در خصوص مواد ضدعفونی مورد استفاده در وسایل حمل و نقل عمومی گفت: موادی که در اتوبوسرانی و مترو استفاده می‌شود بر پایه کلر هستند که برای گندزدایی سطوح با هماهنگی وزارت بهداشت مورد استفاده قرار می‌گیرند. مواد ضدعفونی به اندازه کافی تهیه شده است و برخی صنایع پتروشیمی نیز به صورت رایگان در اختیار شهرداری تهران قرار داده‌اند.

او در خصوص توزیع مواد ضدعفونی کننده و ماسک در میان شهروندان نیز گفت: چنین سیاستی به شهرداری ابلاغ نشده اما وزارت بهداشت امکاناتی را فراهم کرده است که از طریق فروشگاه‌های شهروند و میادین میوه و تره بار این وسایل با هزینه کمتر در اختیار مردم قرار بگیرد.

محمدی در خصوص ضدعفونی کردن شهر تهران گفت: ممکن است توسط نیروهای نظامی هماهنگی‌های صورت گیرد و این کار انجام شود.

او  با اشاره به کاهش۳۰ تا ۵۰ درصدی حضور کارکنان شهرداری تهران در محل کار گفت: خط قرمز ما سلامت شهروندان است؛ حتی اگر بهره‌وری تا حدودی کاهش یابد.

محمدی درباره تردد در شهر گفت: تصمیم‌گیری در مورد تردد در شهر تنها بر عهده شهرداری نیست و کمیته مقابله با کرونا ویروس در خصوص آن تصمیم گیری می‌کند اما در روزهای گذشته با کاهش ۷۰ درصدی استفاده مردم از مترو مواجه شدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز