خبرگزاری کار ایران

مهلت ارسال آثار به جشنواره رویش تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۶۰۲

رویش بزرگترین جشنواره دانشجویی است که هر سال میان کانون های کانون های فرهنگی، هنری، دینی واجتماعی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می شود و منتخبین این جشنواره به جشنواره ملی رویش راه خواهند یافت.

به گزارش ایلنا،‌ سومین دوره جشنواره رویش درون دانشگاهی، دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه جامع علمی کاذبردی واحد استانی تهران غرب برگزار می‌شود.

سید محمد حسن پیش بین سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران غرب و مسئول دبیرخانه سومین جشنواره درون دانشگاهی رویش جامع علمی کاربردی در مورد مهلت ارسال آثار گفت: زمان اولیه ارسال آثار تا ششم اسفند ۱۳۹۸ بود که این مهلت تا چهاردهم اسفند ۱۳۹۸ به مدت هشت روز تمدید شد.

سید محمد حسن پیش بین در مورد علت تمدید مهلت آثار گفت: به دلیل استقبال گسترده دانشجویان و ادامه روند ارسال آثار این مهلت تمدید شد تا دانشجویانی که مایل هستند امکان ارسال آثارشان را داشته باشند.

وی افزود: تاکنون بیش از ۹۰۰ اثر دانشجویی ارسال شده است و پیش بینی می‌شود که تعداد این آثار حداقل به بیش از هزار اثر دانشجویی برسد.

وی در پایان افزود: با توجه به کیفیت آثار ارسالی این انتظار وجود دارد که دانشگاه جامع علمی کاربردی حائز رتبه برتر در جشنواره ملی رویش شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز