خبرگزاری کار ایران

سردار حسین رحیمی:

انتخابات در امنیت کامل برگزار شد/افرادی که قیمت‌ ماشین‌ها را بالا می‌برند منتظر برخورد شدید نیروی انتظامی باشند

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۱۱۲

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: هیچ مشکل و مورد امنیتی درباره انتخابات نداشتیم و انتخابات در امنیت کامل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره امنیت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش‌ها و خستگی‌های ما با اقدامات بصیرانه و با تدبیر ملت از بین می‌رود.

وی ادامه داد: همه مردم می‌دانند استکبار با تمام ظرفیت خود تبلیغ می‌کند و از هر بهانه‌ای استفاده کردند تا حضور مردم را امروز کمرنگ کنند. من از ساعت ۸:۱۵ در همه شعبات حضور داشتم و از حضور با شعور و شور مردم‌ روح می‌گرفتیم.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی کار بزرگی را در این ایام انجام نداده است. دستگاه‌های مختلف و بخصوص نیروی انتظامی برای برای تضمین امنیت انتخابات اقدامات و برنامه‌ریزی مفصل و سنگینی انجام دادند. همین امروز که مردم رأی دادند و رأی گرفتند همه‌با پشتوانه امنیتی بود که همکاران من در تمام کشور ایجاد کرده‌اند.

رحیمی متذکر شد: بالغ بر ۴۵۲ شعبه اخذ رأی داشتیم که برای امنیت این شعب مدت‌ها کار انجام شده و الان که در دقایق پایانی اخذ رأی هستیم در جلسه‌ای که با فرمانده ناجا داشتیم اعلام شد که هیچ‌گونه مشکل و مورد خاصی نداشتیم و وضعیت امنیتی مطلوبی در تمام نقاط کشور داشتیم و این به برکت وجود مردم آگاه و هوشیار است .

وی با بیان اینکه در تهران هیچ هم مشکل خاص امنیتی نداشتیم، تصریح کرد: در تهران نیز ۱۴ هزار نفر از همکاران ‌من در شعب اخذ رأی بودند و در کنار این مطلب به نظم و انضباط ترافیکی و دیگر موارد پلیسی رسیدگی کردیم. بعد از اخذ رأی همکاران من برای تامین امنیت شمارش آرا نیز حضور دارند و همچنین حفاظت حدود ۳۰ تا ۴۰ مخزن  آرا را نیز برعهده داریم.

رحیمی تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای مراکز مهم خرید و آخرین چهارشنبه آخرسال نیز انجام شده است.

وی خطاب به کسبه بازار گفت: دشمن یک جنگ عظیم اقتصادی را علیه ملت ما راه انداخته و همین الان که اخبار را گوش می‌دادم دیدم بعد از این ماجرای fatf قیمت‌ها افزایش پیدا کرده، البته ما به fatf کاری نداشتیم اما به افرادی که قیمت‌های ماشین را در فضای مجازی تغییر می‌دهند و بالا می‌برند هشدار می‌دهم اینها منتظر برخورد شدید نیروی انتظامی باشند. این ظلم به مردم و همکاری با آمریکا است. امروز دشمن در دشمنی با ما شمشیرش را از رو بسته و اگر ما خودمان مراقب خودمان نباشیم دشمن به ما رحم نمی‌کند.

وی درباره چهارشنبه آخرسال گفت: ما سنت‌هایی داریم که برخی‌ها برای سود خود از این سنت‌ها استفاده می‌کنند. به کسانی که در این محیط  اقداماتی را انجام می‌دهند هشدار جدی می‌دهم ما با این افراد تعارف نداریم و با جدیت برخورد می‌کنیم. پلیس امنیت و اماکن و کلانتری‌ها و آگاهی روی این موضوع کار می‌کنند و کشفیات خوبی داشتیم.

رییس پلیس تهران بزرگ تاکید کرد: ما در ماه اسفند با توجه به افزایش تلاش‌ها حجم کارمان را بیشتر می‌کنیم. از نظر ترافیک و امنیت مراکز خرید برنامه ریزی‌هایی انجام داده ایم.

وی گفت: ما در اسفندماه اجازه می‌دهیم یک ساعت، ساعت کار کسبه افزایش پیدا کرده و کسبه می‌توانند تا ساعت یک بامداد فعالیت کنند و در ۷ نقطه نیز بازارهای شب عید برگزار می‌شود. ما در اسفند آمادگی لازم را داریم.

رحیمی در پایان تاکید کرد: مجرمان خشن هم تحت کنترل هستند. برای این موضوع نیز برنامه‌ریزی مفصل داریم و با تمهیدات ویژه امیدوارم اسفند خوبی را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز