خبرگزاری کار ایران

گلپایگانی:

تالار گفتگوی معاونت شهرسازی و معماری راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۶۸۹

با توجه به اهمیت همکاری و مشارکت شهروندان تهرانی در فرآیند تهیه و تصویب طرح ها و پروژه های شهرسازی، ضوابط و دستورالعمل ها "تالار گفتگو شهری" معاونت شهرسازی و معماری راه اندازی شد که بر این اساس طرح های موضوعی و موضعی در نقشه مکان نما برای عموم شهروندان قابل دسترسی است.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری در این باره گفت: تالار گفتگو شهری به همت اداره کل برنامه ریزی و توسعه شهری امور شهرسازی و معماری این معاونت به منظور دریافت نظرات و جلب مشارکت شهروندان محترم تهرانی در تهیه، تصویب و اجرای پروژه های شهرسازی و معماری راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه به همین منظور طرح های موضوعی و موضعی برای عموم مردم در نقشه مکان نما قابل دسترسی است، افزود: علاوه بر تالارگفتگوی شهری،سامانه ای نیز به منظور پاسخ به پرسش های شهروندان طراحی شده است.

گلپایگانی گفت: در این سامانه کارشناسان فنی معاونت شهرسازی و معماری پس از دریافت سئوالات شهروندان و طبقه بندی سئوالات، آنها را به دست کارشناسان مرتبط با موضوع می سپارند تا راه حل های کارشناسی به شهروندان ارائه شود و موضوعات طرح شده در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی و بررسی قرار گیرند.

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، شایان ذکر است شهروندان محترم تهرانی با مراجعه به سایت معاونت شهرسازی و معماری به آدرس shahrsazi.tehran.ir می توانند به تالار گفتگو شهری و سامانه پرسش و پاسخ دسترسی پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز