خبرگزاری کار ایران

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر:

راهپیمایی ۲۲ بهمن، اقتدار و عظمت ملت ایران را به همه دنیا نشان داد

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۸۰۶

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: حضور باشکوه مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی در راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن ماه، اقتدار و عظمت ملت ایران را به همه دنیا نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «اسکندر مؤمنی» دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: طی 40 سال گذشته شدیدترین تحریم‌ها و بزرگ‌ترین سنگ‌اندازی‌های دشمن علیه مردم بزرگ ایران اعمال شد، اما مردم عزیزمان با وجود فشارها و تحریم‌های ظالمانه از مسیر و اهداف انقلابی خود عقب نشینی نکردند.

وی افزود: حضور باشکوه مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی در راهپیمایی امروز 22 بهمن ماه، اقتدار و عظمت ملت ایران را به همه دنیا نشان داد و این حضور غرورآفرین تمام توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را به یاس و نامیدی تبدیل کرد و بار دیگر برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم خورد.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر همچنین با اشاره به انتخابات دوم اسفند اظهار داشت: در این شرایط حساس، در کنار همه گام‌هایی که برای رشد اقتصاد و رونق تولید برداشته می‌شود، برگزاری این انتخابات در سطح نظام جمهوری اسلامی و با حضور مردم، ثابت خواهد کرد که مردم همواره پشتیبان نظام و ولایت امر مسلمین هستند.

مومنی به چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: تقارن باشکوه ۲۲ بهمن امسال با چهلمین روز شهادت سردار دلاور و پرافتخار اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی تبلور پیوند عمیق و معنادار انقلاب اسلامی با فرهنگ مقاومت و حمایت از مستضعفان جهان است.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا گفت: ما قدردان خون شهدا هستیم و با جان و دل راه این شهدا را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز