خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

هویت و هوای ری فدای بی‌توجهی مسئولان شده است

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۵۹۳

عضو شورای شهر تهران گفت: هم هوا و هم هویت شهرری مورد بی توجهی مسئولان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن خلیل آبادی در جریان یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری درخصوص آلودگی هوای تهران گفت: از حضور آقای هاشمی و شهردار در مراسم افتتاح پروژه‌های شهر ری سپاسگزارم. از آقای هاشمی تشکر می کنم که در نطق خود از معضلات شهرری صحبت کردند.

وی ادامه داد: دیروز ۴۰ پروژه ای که در شهرری افتتاح شد با مشارکت شهرداری منطقه بیست و با امکانات منطقه ای و مشارکت بخش خصوصی انجام شد.

خلیل آبادی با اشاره به اینکه تذکر من به سازمان محیط زیست و شهرداری است ادامه داد: همه مشکلات به جای خود باقی است. اکنون تابلوی کیفیت هوا در اینجا عدد ۱۲۸ را نشان می دهد در حالی که در شهرری ۱۸۷ و نزدیک به شرایط بسیار خطرناک است.

وی ادامه داد: من از سمت مردم شهرری و همه مردم شهر تهران تقاضای توقف فوری همه فعالیت هایی را دارم که موجب آلودگی می شود.

خلیل آبادی تصریح کرد: من از طرف سالمندان، کودکان و همه کسانی که مسئولیت سلامت آنها به دست ماست تقاضا دارم چاره ای بیندیشند چرا که تعطیلی مدارس و طرح زوج و فردچاره نیست، اگر اراده ای دارید فکری اساسی کنید.

وی با تاکید براینکه ری هم هوایش و هم هویتش فدای بی‌توجهی مسئولان شده است، اظهار کرد: در ماده ۶۰ برنامه سوم به تعطیلی کارخانه‌جات شن و ماسه در شهر رای داده شده است، اما در اجرای آن تعلل صورت می‌گیرد، شب‌ها نزدیک به دوهزار اتوبوس در شهرری توقف می‌کنند و نیروگاه بعثت و نیروگاه ری به فزایندگی آلاینده‌ها کمک می‌کند، با این حال هیچ تصمیمی برای بهبود وضعیت گرفته نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز