خبرگزاری کار ایران

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج_تهران/بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی ۲۳ استان کشور

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۸۰۰

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج_تهران خبر داد و گفت: بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی ۲۳ استان کشور گزارش شده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی  تردد در محور های هراز، فیروزکوه، چالوس و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و در محورهای شمالی بارش برف و باران گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده‌های ساسانی، پایانه کلانتری، پل کلاک و گرمدره سنگین گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی تصریح کرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، البرز، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، زنجان، فارس، قزوین، کرمان، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان و یزد - بارش باران در برخی از محورهای استان‌های بوشهر ، خوزستان ، گیلان ، سیستان و بلوچستان و هرمزگان گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی تاکید کرد: جهت تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز