خبرگزاری کار ایران

همسر شهید علی‌محمدی:

نگران خون‌های ریخته شده برای انقلاب هستم

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۰۶۱

همسر شهید علی‌محمدی در واکنش به اتفاقات اخیر در جامعه گفت: درست است که خیلی‌ها بد کرده‌اند و خبرهای بدی می‌شنویم، ولی دلیل بر خیانت ما و دست کشیدن از آرمان‌هایمان نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیین افتتاحیه طرح توانمندسازی سفیران فرهنگی در دانشگاه‌های کشور صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور غلامرضا غفاری؛ معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جواهریان؛ معاون برنامه‌ریزی و بودجه معاونت زنان ریاست جمهوری در دانشگاه تهران برگزار شد.

همسر شهید علی‌محمدی در این مراسم بیان کرد: در کنار تمام مشکلاتی که این روزها شاهد هستیم من به عنوان همسر شهید نگران خون‌هایی هستم که پای انقلاب ریخته شده است. اتفاقات سوریه از همین جاها شروع شد که دشمن نیز از آن سوء استفاده کرد و هنوز سوریه ثباتی که باید را ندارد. امیدوارم کشور ما به آن مرحله نرسد که البته نمی‌رسد زیرا خون‌های زیادی برای این انقلاب ریخته شده است. درست است که خیلی‌ها بد کرده‌اند و خبرهای بدی می‌شنویم، ولی دلیل بر خیانت ما و دست کشیدن از آرمان‌هایمان نمی‌شود.

وی ادامه داد: در کنار این برنامه‌ها باید کارگاه‌هایی برای وحدت ایجاد شود تا بتوانیم مشکلاتمان را با گفتگو حل کنیم. ایرانیان از قدیم در فرهنگ سرآمد بوده‌اند و حیف است که الان این رفتارها را داشته باشیم‌. متاسفانه مسئولان گاهی بد عمل می‌کنند و البته مردم ما نیز صبور نیستند و نباید چشممان را روی این چهل سال ببنیدیم.

همسر شهید علی‌محمدی بیان کرد: به خاطر دارم در اوایل انقلاب، حضرت امام از وحدت کلمه صحبت می‌کردند، این مساله اکنون نیز حائز اهمیت است و می‌دانم که با گفتگو می‌توان مشکلات را حل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز