خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از یک تن و ۷۶۹کیلو مواد افیونی در مهرستان

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۰۱۲

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان "مهرستان" و کشف بیش از یک تن و ۷۶۹ کیلو مواد افیونی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر، گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "مهرستان" با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر از مناطق مرزی به عمق کشور را شناسایی کردند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از چندین روز کار گسترده اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه وانت مزدا در یکی از محورهای فرعی منتهی به شهر مهرستان در تردد بودند را شناسایی و تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از ساعتی کنترل نامحسوس سرانجام با قرار گرفتن اعضای باند در منطقه کمین، تکاوران پلیس با آنها درگیر شدند.

وی بیان داشت: در این درگیری که ۲ساعت به طول انجامید، سوداگران مرگ با آتش پر حجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروهای حامل مواد به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در بازرسی از خودروها در مجموع یک تن و ۷۶۹ کیلو و ۸۸۰گرم مواد مخدر شامل یک تن و ۶۵۷کیلو و ۶۷۰ گرم تریاک،۶۴ کیلو گرم حشیش،۱۴ کیلو و ۲۵ گرم هروئین، ۵کیلو و ۱۸۵گرم شیشه و ۲۹ کیلوگرم سایر مواد مخدر به همراه ۲قبضه اسلحه کلاش، ۴ عدد خشاب حاوی ۱۶فشنگ جنگی، ۳ قبضه کلت به همراه ۳ تیغه خشاب و ۱۸فشنگ ۹ میلی متری کشف شد.

سردار قنبری با تأکید بر اینکه پلیس با هوشیاری کامل در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق حضور داشته و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلایی خانمان سوز از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در خصوص قاچاقچیان مواد مخدر با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز