خبرگزاری کار ایران

مجید محمدیان خبرداد:

پلمب ۱۴ واحد عرضه دام در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۵۹۲

رییس اداره دامپزشکی شهر تهران گفت: مهرماه امسال ۱۴ واحد عرضه فرآورده‌های خامی دامی به‌دلیل تکرار تخلفات بهداشتی با حکم قضایی پلمب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره دامپزشکی شهر تهران، مجید محمدیان در این باره بیان کرد: در راستای ارتقاء بهداشت عمومی و سلامت شهروندان و در پی گشت‌های روزانه کارشناسان واحد بهداشت و نظارت بر فرآورده‌های خام دامی این اداره مهرماه سال‌جاری ۱۴ واحد عرضه متخلف در مناطق ۲۰ گانه تحت نظارت دامپزشکی تهران که دارای تخلفات گسترده بهداشتی در عرصه محیطی بودند، با اخذ حکم قضایی پلمب شد. 

به گفته وی، تغییرات ارگانولپتیک(خصوصیات ظاهری) شدید محصولات مورد عرضه و همچنین رعایت نکردن ضوابط بهداشتی دامپزشکی از دلایل اصلی جلوگیری از فعالیت این واحدها است.

رییس اداره دامپزشکی شهر تهران، با بیان اینکه ضرورت دارد شهروندان نیازهای پروتئینی خود را از فروشگاههای مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند، از شهروندان خواست هرگونه شکایت و یا سوال در حیطه فرآورده‌های خام دامی را از طریق شماره تماس ۶۶۵۹۱۰۰۵ با واحد بهداشت این اداره در میان بگذارند.

به گفته وی، بازرسی از مراکز عرضه دام در کلانشهر تهران به‌صورت مستمر در دستور کار است و با هر گونه تخلفات در بخش‌های مختلف برخورد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز