خبرگزاری کار ایران

بیش از 2 میلیون و صد هزار تردد در مرزهای خوزستان/ افزایش دو و نیم برابری ورود زائران به مرزهای استان

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۵۴۲

فرمانده انتظامی خوزستان، گفت: بیش از 2 میلیون و صد هزار تردد در مرزهای استان انجام و ورود زائران به مرزهای این استان با رشد دو و نیم برابری همراه بوده است.

به گزارش ایلنا، سردار "حیدر عباس زاده" در جلسه ستاد اربعین که با حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی در سالن جلسات پایانه مرزی شلمچه برگزار شد، ضمن خیر مقدم به فرمانده نیروی انتظامی، خاطر نشان کرد:  بحمدالله وضعیت تردد زائران اربعین حسینی امسال با روند افزایشی روبرو بوده است.

این مقام انتظامی با اشاره به رضایت مندی آحاد زائران از عملکرد پلیس خاطر نشان کرد: با مدیریت خوب انجام شده توسط مجموعه انتظامی و سایر دستگاه ها بحمدالله  بیش از 2میلیون و صد هزار تردد در مرزهای استان خوزستان انجام شده است.

وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات سایر نیروهای مسلح استان و سایر دستگاه های خدمات رسان، بیان داشت: از اقدامات مطلوب انتظامی استان صدور برگ تردد موقت در مرزهای استان بود.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به افزایش 82 درصدی خروج زائران از کشور، خاطر نشان کرد: ورود زائران از مرزهای استان خوزستان با رشد دو و نیم برابری نسبت به سال گذشته همراه بوده است .

به گزارش سایت پلیس، سردار عباس زاده از دیگر اقدامات این فرماندهی به برپایی تعداد 2 موکب با پخت روزانه 1500 پرس غذا و همچنین برپایی 2 درمانگاه در پایانه های مرزی استان اشاره و بیان داشت: تاکنون بیش از 8 هزار مورد خدمات درمانی در این درمانگاه ها انجام شده است.

عباس زاده در پایان ضمن تقدیر از زحمات اعضای شورای تامین استان، خاطر نشان کرد: بحمدالله با اقدامات صورت گرفته تا کنون هیچ گونه مورد امنیتی گزارش نشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز