خبرگزاری کار ایران

ارائه بهترین خدمات بهداشتی و درمانی به زائران/ مراجعه ۲۰ هزار نفر به چادرهای امدادی در مرز چذابه

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۳۰۶

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با قدردانی از تلاش و زحمات ناجا، گفت: کلیه خدمات بهداشتی و درمانی بدون هیچ گونه مشکل خاصی به زائران حسینی (ع) ارائه می‌شود.

به گزارش ایلنا، ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به اینکه امسال با توجه به افزایش زائران،‌ تعداد نیروهای امدادرسان نیز  افزایش یافته ، گفت: در مرز چذابه تاکنون ۲۰ هزار مورد مراجعه کننده داشته ایم که با همکاری پزشکان ، پیراپزشکان و پرستاران داوطلب به آنان خدمات لازم ارائه شده است.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون در مرزهای چهارگانه هیچ مشکلی نداشته ایم، افزود: کارکنان بهداشت و درمان با حضور در پایانه های مرزی آموزش‌های لازم را به زائران ارائه کرده و در هنگام ورود به کشور نیز آنان را از لحاظ تب و ابتلاء بیماری های عفونی کنترل می کنند.

حریرچی از زائران خواست، توصیه های بهداشتی که از سوی همکاران ما ارائه می شود را رعایت کنند تا ان شاء الله هیچ گونه مشکل خاصی برای آنان به وجود نیامده و به سلامت این سفر معنوی را طی کرده و به منازل خود بازگردند.

به گزارش سایت پلیس، معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه امسال با تمهیدات نیروی انتظامی شرایط کاملاً آرام و مطلوب در مرزها حاکم بود اظهار داشت: کلیه خدمات بهداشتی و درمانی نیز در پناه امنیتی که نیروهای انتظامی فراهم کرده اند انجام می شود و جا دارد تا از همه این عزیزان تقدیر و تشکر ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز