خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا اعلام کرد:

هوشمند سازی از مهمترین برنامه‌های پلیس است/رونمایی از دستاوردهای جدید در هفته نیروی انتظامی

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۵۶۵

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است و با نگاهی گذرا با تمام وجود حس خواهیم کرد در حالی که جمهوری اسلامی کاملا از سوی آمریکا تحت فشار قرار گرفته بود، اما پیشرفت های بسیاری داشت که بخشی از آنرا شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری در افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی گفت: هفدهمین نمایشگاه تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی را که امروز افتتاح خواهد شد گرامی می‌داریم. امیدوریم هر سال نسبت به دوره قبل بتوانیم رشد و شکوفایی بیشتری را در این عرصه شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه امسال رشد خوبی داشته است گفت: با استفاده از مبتکرین و مخترعین داخلی و جوانان عزیزی که در این حوزه همت کردند و نوآوری‌های خود را عرضه کردند، رشد خوبی را نسبت به سال‌های گذشته شاهد هستیم.

سردار اشتری افزود: امروز امنیت جوامع بشری جزو نیازهای اولیه مردم است و جزو وظایف ذاتی دولت‌ها و حکومت‌هاست که امنیت را برای مردم هر کشوری تامین می‌کند. امروز به وسیله تجهیزات جدید، فناوری‌های روز و تکنولوژی‌های به دست آمده توسط افراد مبتکر پلیس توانسته است امنیت را در جاهای مختلف ایجاد کند و در ایران امنیتی باثبات و‌ مثال زدنی را به واسطه همت همکارانم در اقصا نقاط کشور و تجهیزات پلیسی، امنیتی ایمنی داریم.

وی با تاکید بر اینکه از امنیت بسیار خوبی برخورداریم اظهار داشت: آینده باید بیشتر از اینکه به صورت فیزیکی برای تامین امنیت استفاده کند، از تجهیزات استفاده کند. در جهان امروز تجهیزات و فناوری حرف اول را می‌زند و قدرت نرم افزاری و سخت افزاری هم زمان باید در خدمت جوامع بشری باشد.

سردار اشتری با بیان اینکه پلیس ایران این راه را به خوبی طی کرده درباره برنامه‌های آتی پلیس به هوشمندسازی اشاره کرد و گفت: هوشمندسازی پلیس نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از برنامه‌های آتی است و همکاران در بخش های مختلف در حوزه پلیس هوشمند اقدامات خوبی را شروع کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه اکنون پلیس الکترونیک جا افتاده و تجهیزات خوبی داریم افزود: زیرساخت های لازم در این زمینه باید طی سه سال آینده ایجاد شود و باگزارشات ارائه‌ شده این روند شدنی است و می توانیم به پلیس هوشمند برسیم‌.

وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: امیدوارم در آستانه هفته نیروی انتظامی بتوانیم خدماتی بیشتر و کامل تر از گذشته به مردم شریف ایران ارائه دهیم. که یکی از کارهای خوب برگزاری این نمایشگاه است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در هفته نیروی انتظامی برخی از دستاوردهای جدید را رونمایی خواهیم کرد که مردم ایران بدانند فرزندانشان در نیروی انتظامی علاوه بر انجام ماموریت‌های جاری به نحو احسنت، به آینده نیز نگاه خوب و جامعی دارند. با حرفه گرایی که تقویت شده است و رسیدن به پلیس حرفه‌ای بیشتر مورد رضایت مردم عزیز خواهیم بود. در اهداف نیروی انتظامی با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، هوشمندی، حرفه‌گرایی, اقتدار توام با رأفت ، مهربانی و عدالت نهفته است و اگر بخواهیم به این هدف برسیم باید این پیشرفت ها را طی کنیم.

اشتری افزود: معظم رهبری نشان داد که در این حوزه گام‌های خوبی برداشته است. چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است و با نگاهی گذرا  با تمام وجود حس خواهیم کرد در حالی که جمهوری اسلامی کاملا از سوی  آمریکا تحت فشار قرار گرفته بود، اما پیشرفت‌های بسیاری داشت که بخشی از آنرا شاهد هستیم.

وی افزود: در زمینه تجهیزات دفاعی جزو کشورهای برتر منطقه و جزو کشورهای پیشرفته دنیا هستیم. در چهل سال دوم انقلاب، نیروی انتظامی با برنامه ریزی صحیح، هوشمندانه و عاقلانه حتما در دهه پنجم انقلاب شاهد رشد و شکوفایی بیشتری خواهد بود و مردم ما ثابت کردند می توانیم بدون نیاز به کشورهای بیگانه روی پای خودمان بایستیم.

سردار اشتری گفت: هرجایی که به کشورهای متخاصم نسبت به خودمان اعتماد کردیم شکست خوردیم و هرجایی که اعتماد نکردیم پیروز شدیم‌. نمونه آن را در سال های گذشته شاهد هستیم که به هیچکدام عمل نکردند و تنها کسی که پایبند بود ایران بود البته آن هم حدی دارد و مسئولین کشور تصمیم گرفتند به آن پایبند نباشند. ما می توانیم با ایستادگی و استفاده از جوانان عزیز کشور نیازهای خودمان را برآورده کنیم.

وی با بیان اینکه اعتمادی که مردم به پلیس دارند نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است افزود: تمام سعی و تلاش پلیس این است که برای امنیت مردم کار کند و این را با شهدایی که تقدیم کرده، به اثبات رسانده است.

وی آماری از شهدای نیروی انتظامی ارائه‌ کرد و گفت: در دفاع مقدس نیروی انتظامی بیش از ۸هزار و‌ ۵۰۰ شهید و ۱۳هزار جانباز و  بیش از ۲هزار آزاده نیز تقدیم کرده است. بعد از دفاع مقدس بیش از ۵هزار شهید تقدیم کرده است.

سردار اشتری افزود: بیشترین شهدا بعد از انقلاب را در راه مبارزه با ورود موادمخدر به کشور داشتیم. این افتخاری است برای پلیس و رشادتی که پلیس به خرج داده است که هم برای مردم داخل کشور و هم برای همسایگان باعث افتخار بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در عرصه مقابله با هرگونه بی نظمی نیز با تمام وجود حضور داریم  و به یاری خداوند، مقام معظم رهبری، برکت خون شهدا و همراهی خانواده معظم شهدا و امکانات این راه را با عزت، قدرت و اقتدار ادامه خواهیم داد.

گفتنی است هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

این نمایشگاه تا ۱۱ مهر ماه در مصلای تهران دایر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز