خبرگزاری کار ایران

کشف محموله ۱۰۰ تنی برنج قاچاق در پایانه مرزی چذابه

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۷۶۵

فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف ۲ دستگاه کامیون باری و کشف ۱۰۰ تن برنج قاچاق در پایانه مرزی چذابه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار لطفعلی پاکباز اظهار داشت: ماموران هنگ مرزی دشت آزادگان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در نتیجه ساعت ها کار اطلاعاتی، از قصد قاچاقچیان مبنی بر خروج یک محموله بزرگ برنج از کشور مطلع شدند و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران حین کنترل خودروهای باری در بارانداز پایانه مرزی چذابه، ۲ دستگاه کامیون باری مورد نظر را شناسایی کرده و در بازرسی از آنها ۱۰۰ تن برنج بدون مجوز گه با هدف خروج از کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی و توقیف ۲ دستگاه کامیون در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش برنج کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و پس از تشکیل پرونده اولیه نیز متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

به گزارش سایت پلیس، سردار پاکباز با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، خاطرنشان کرد: تلاش مرزبانان برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی با قوت ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز