خبرگزاری کار ایران

هوای پایتخت سالم است

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۳۱۳

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۲ قرار دارد و هوای پایتخت سالم است.

به گزارش ایلنا و براساس پیش‌بینی‌ شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، با برقراری شرایط جوی نسبتاً آرام در نخستین ساعات اولین جمعه پاییز  (۵ مهر ۹۸) غلظت آلاینده‌ها در برخی مناطق شهر تهران افزایش یافته است. هرچند با توجه به کاهش تردد خودروها در روز تعطیل این شرایط موقتی خواهد بود و نسبت به روز گذشته از میزان کمتری برخوردار است.  رفته‌رفته با رشد ناپایداری جوی از غلظت آلاینده‌ها کاسته شده و شرایط مطلوب در اکثر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در اواخر وقت جمعه نیز به دلیل افزایش تردد خودروها و کاهش ناپایداری‌ جوی شرایط مناسب برای تجمع آلاینده‌ها فراهم  و احتمال می‌رود در برخی مناطق وضعیت ناسالم (به‌ویژه برای گروه‌های حساس) برقرار شود.

در اولین روز هفته نیز با تداوم اوضاع جوی تا صبحگاه شنبه و افزایش حجم ترافیک،  بر غلظت آلاینده‌ها طی برخی ساعات صبحگاه افزوده که باعث ایجاد شرایط نامطلوب کیفیت هوا در برخی مناطق شهر تهران خواهد شد.

همچنین با افزایش میزان ناپایداری جوی در طول روز همراه با وزش باد شدید در برخی ساعات، پراکندگی آلاینده‌ها دور از انتظار نیست، هرچند در برخی مناطق مستعد شاهد گسیل گردوخاک و به‌تبع آن کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز