خبرگزاری کار ایران

بسته ‌خبری امروز سرویس اجتماعی؛

دانشگاه‌ها به عنوان «حلّال مشکلات» جدی گرفته نمی‌شوند/ به خطر انداختن جان مردم از سوی خودروسازان به بهانه تحریم‌ها/ هشدار به اراذل و اوباشی که در فضای مجازی رجزخوانی می‌کنند/۲۰ هزار پلیس در ایام اربعین به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۶۹۵

دانشگاه‌ها به عنوان «حلّال مشکلات» جدی گرفته نمی‌شوند، به خطر انداختن جان مردم از سوی خودروسازان به بهانه تحریم‌ها، هشدار به اراذل و اوباشی که در فضای مجازی رجزخوانی می‌کنند، ۹ بیمارستانِ کرمانشاه در خدمت زائران اربعین، ۲۰ هزار پلیس در ایام اربعین به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند، بدهی ۱۴۰ میلیارد تومانی شهرداری منطقه ۲۲ به آبفا از جمله عناوین مهم‌ترین اخبار امروز ایلنا بود.

به گزارش ایلنا، اهم اخبار اجتماعی امروز، دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ به شرح زیر است:

انتقاد از راه‌اندازی موسسات آموزش عالی توسط برخی دستگاه‌ها/ دانشگاه‌ها به عنوان «حلّال مشکلات» جدی گرفته نمی‌شوند

رییس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: اگر در برخی موارد دانشگاه‌ها مشکل دارند به این دلیل است که به عنوان حلّال مشکلات جدی گرفته نمی‌شوند.

به خطر انداختن جان مردم از سوی خودروسازان به بهانه تحریم‌ها/ تولید فیلتر دوده سخت‌تر از ساخت موشک نیست

معاون محیط‌زیست انسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: صاحبان صنایع خودروسازی و موتورسیکلت‌سازان مواردی را که در قانون هوای پاک مصوب شده است را یکی یکی به بهانه‌های مختلف حذف می‌کنند.

پلمپ بیش از ۸۰ آرایشگاه مختلط/ هشدار به اراذل و اوباشی که در فضای مجازی رجزخوانی می‌کنند/برخورد قاطع با فروشندگان جلیقه ضدگلوله و اقلام نظامی

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از پلمپ بیش از ۸۰ آرایشگاه مختلط از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

۹ بیمارستانِ کرمانشاه در خدمت زائران اربعین

معاون بهداشت وزارت بهداشت در نشست مشترک با مهندس بازوند استاندار کرمانشاه از آمادگی ۹ بیمارستان وزارت بهداشت در استان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

۲۰ هزار پلیس در ایام اربعین به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در ایام اربعین ۲۰ هزار پلیس به صورت داوطلبانه به زوار اربعین خدمت رسانی کرده و تردد آنها را مدیریت خواهند کرد.

بدهی ۱۴۰ میلیارد تومانی شهرداری منطقه ۲۲ به آبفا/هزینه ۷ میلیارد تومانی نگهداشت بوستان جنگلی چیتگر

رییس شورای اسلامی شهر تهران در جریان بازدید از پارک جنگلی چیتگر گفت که هزینه نگهداشت این فضا سالیانه ۷ میلیارد تومان است.

ارسال متن نهایی لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت به دولت

سخنگوی دستگاه قضا از ارسال متن نهایی لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت به دولت خبر داد.

ایجاد اتاق‌های تندرستی در تمام سراهای دانشجویی ملکی دانشگاه‌ها

رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به ایجاد اتاق‌های تندرستی در تمام سراهای دانشجویی ملکی دانشگاه‌ها گفت: در راستای افزایش شورونشاط و رفع مشکل کم‌تحرکی دانشجویان، سرانه فضای ورزش دانشجویی و امکانات ورزشی دانشگاه‌ها توسعه می‌یابد.

نام شهدا تحت هیچ شرایطى از معابر و خیابانها حذف نخواهد شد

سخنگوی وزارت کشور به حذف نام شهدا از معابر و خیابان‌ها واکنش نشان داد.

تخلفات احتمالی در زمینه پذیرش دانشجو را به طور جدی پیگیری می‌کنیم

با انتشار خبری مبنی بر کلاهبرداری فردی با عنوان دانشجوی یکی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور، معاون آموزشی وزارت بهداشت ضمن تاکید بر اینکه وزارت بهداشت در پذیرش دانشجو در مقاطع عمومی به صورت مستقیم نقشی ندارد، گفت: طی نامه ای از روسای دانشگاههای علوم پزشکی خواسته شده در پیشگیری از تخلفات در این زمینه تلاش نمایند و موارد احتمالی را جهت پیگیری های بیشتر به حوزه معاونت آموزشی منعکس کنند.

گفتگو اهرم اساسی برای شکل‌گیری تفاهم ملی است

وزیر آموزش و پرورش گفت: در اهداف مجلس دانش‌آموزی به ترویج فرهنگ گفتگو توجه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز