خبرگزاری کار ایران

کولیوند مطرح کرد:

جزئیات استخدام تکنسین در دانشکده فوریت‌های پزشکی

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۷۸۳

رییس سازمان اورژانس کشور از تاسیس دانشگاه فوریت های پزشکی در آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیرحسین کولیوند در جمع خبرنگاران درباره دانشکده تکنسین فوریت‌های پزشکی گفت: با توجه به مصوبه تا سال آینده نیروی فوریت‌های پزشکی برای اورژانس استخدام می‌کنیم که در مرحله اول هزار و در مرحله اول دو هزار نفر خواهد بود.

وی ادامه داد: بحث تربیت نیروی انسانی خواهر هم مطرح شد. با توجه به اینکه سال گذشته تعدادی از پایگاه‌های اورژانس را راه‌اندازی کردیم قرار شد نیروی فوریت‌های پزشکی خانم هم به سازمان بپیوندند و برای انجام عملیات به تیم‌های ما اضافه شوند.

رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه کار جدید دیگر هم این است که قرار شده دانشکده فوریت‌های پزشکی تاسیس شود و به‌صورت اختصاصی کار کند، گفت: قصد داریم این دانشکده از نظر تکنیکی و تاکتیکی به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت کند. خوشبختانه این کارها به‌زودی انجام می‌شود و در حال حاضر در حال رایزنی با یکی از دانشگاه‌ها هستیم.

کولیوند همچنین درباره اورژانس ریلی تصریح کرد: تا بهمن‌ماه با سازمان راه‌آهن اولین سری اورژانس ریلی که قرار است پنج یا هفت دستگاه و اگر امکانش وجود داشت ١٠ دستگاه باشد را راه‌اندازی ‌کنیم. همچنین  در دو هفته آینده نیز ۵ شناور هم در استان هرمزگان راه‌اندازی می‌شود که اورژانس دریایی تجهیزتر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز