خبرگزاری کار ایران

واعظی مطرح کرد:

دسترسی آسان به مواد مخدر صنعتی به دلیل گسترش فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۵۰۵

رییس دفتر رییس جمهور گفت: مواد مخدر صنعتی به دلیل گسترش فضای مجازی به سهولت در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور صبح امروز در همایش فصلی دبیران شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانهای سراسر کشور که در مجموعه فرهنگی شقایق برگزار شد، گفت: زمانی که بتوانیم مساله مبارزه با موادمخدر را به عنوان یک گفتمان تبدیل کنیم، یعنی در اهدافمان در رابطه با مبارزه با مواد مخدر موفق بوده‌ایم.

وی با اشاره به شرایط امروز جامعه تصریح کرد: امروز شرایط جهان تغییر کرده است و مساله مبارزه با مواد مخدر به دلیل تاثیرات منفی خانمان سوزی که داشته است باید بیشتر از پیش مورد توجه قرار بگیرد.اگر فضای مجازی نبود و اگر اطلاعات این گونه منتقل نمی شد، امروز در کشور ما بحث مواد صنعتی و شیمیایی آنقدر در دسترس نبود و دسترسی به مواد مخدر به ویژه مواد مخدر صنعتی آسان نبود.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: در سالهای گذشته مبارزه با موادمخدر سنتی مطرح بود ولی الان با به بازار آمدن مواد مخدر صنعتی گرفتاری‌ها و مبارزه با مواد مخدر را دشوار شده است.

وی ادامه داد: ایران به دلیل پافشاری بر روی استقلال خود یک کشور معمولی نیست و طبیعی است که در دنیا دوستان فراوانی دارد و از طرفی هم دشمنانی دارد. که در راس آنها آمریکا و صهیونیسم و برخی کشورهای عربی است.

واعظی بیان کرد: می‌بینیم که حمایت‌های مالی بسیاری در زمینه پناهندگان و مبارزه با مواد مخدر از کشورهایی با شرایط تقریبا مشابه ایران می‌شود ولی این موضوع در رابطه با ایران اینگونه نیست.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه قاچاقچیان از منابع مالی سرشار استفاده کرده و تجهیزات به روزی دارند، یادآور شد: با تجهیزات سنتی نمی‌توانیم به مبارزه با مواد مخدر آن هم مواد مخدر صنعتی برویم باید تجهیزات مبارزه ایران در حوزه مواد مخدر مدرن و به روز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز