خبرگزاری کار ایران

دستگیری یک هزار و ۳۰۰ معتاد متجاهر و خرده فروش موادمخدر در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۷۸۹

رئیس پلیس پایتخت از شناسایی و دستگیری یک هزار و ۳۰۰ خرده فروش مواد مخدرو معتاد متجاهر خبر داد و گفت: از این تعداد ۹۶۸ نفر خرده فروش مواد افیونی بودند.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی صبح امروز در اولین مرحله از اجرای طرح ظفر که با هدف شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر صورت گرفت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سال ۹۸ را سال پاکسازی پایتخت از لوث معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر قرار داده ایم، بیان داشت: در راستای پاکسازی چهره شهر از وجود معتادان متجاهر و برخورد با سوداگران مرگ از ابتدای سال تا کنون طرح های مختلفی در حوزه  مبارزه با مواد مخدر در منطقه های مختلف شهر از جمله مناطق "شوش"، "مولوی" و "دروازه غار" انجام داده ایم.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص جزئیات اجرای طرح ظفر در مناطق گفته شده افزود: در این طرح ۲۳۰ حکم قضائی به اجرا  درآمد که در این رابطه ۲۳۰ مخفیگاه خرده فروشان مواد مخدر شناسایی و ۳۱۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و بیش از  ۸۰۹ کیلوگرم مواد افیونی از آنها کشف شد.

سردار رحیمی با اشاره به توقیف  ۱۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در اجرای این طرح، عنوان داشت: در این طرح  ۲۵ باند مواد مخدر متلاشی و ۲۲ قاچاقچی و سرتیم دستگیر شده اند که ۱۹ منزل هم که در آنجا اقدام به فروش مواد مخدر می کردند، پلمب شد.

به گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس پایتخت در خاتمه گفت: در این طرح یک هزار و ۳۰۰  نفر معتاد متجاهر، خرده فروش موادمخدر و... دستگیر شدند که از این تعداد ۹۶۸ نفر خرده فروش مواد مخدر بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز