خبرگزاری کار ایران

رهایی نوجوان ۱۶ ساله از چنگ آدم ربایان

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۷۷۶

با تلاش پلیس ایرانشهر نوجوان ۱۶ ساله ایرانشهری از چنگ آدم ربایان آزاد شد.

به گزارش ایلنا، سردار احمد طاهری درباره جزئیات این خبر، گفت: ساعت ۵:۳۰ بامداد هشتم مرداد ماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در شهرستان ایرانشهر بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، پسری ۱۶ساله توسط ۴ سرنشین مسلح خودروی پژو ۴۰۵ در روستای "نوکجوب" شهرستان ایرانشهر ربوده شده است.

سردار طاهری تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان در این خصوص با انجام اقدامات تخصصی و فنی گسترده به صورت شبانه روزی و با جمع آوری مدارک میدانی و به کارگیری کلیه امکانات در نهایت یکی از آدم ربایان که جوانی ۲۶ ساله و از آشنایان این نوجوان بود را در "نوکجوب" ایرانشهر شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی ابراز کرد: با توجه به دستگیری یکی از متهمان، آدم‌ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و نوجوان ربوده شده را ظهر روز هفتم شهریورماه جاری در روستای "نوکجوب" این شهرستان رها کرده و از محل متواری شدند.

به گزارش سایت پلیس، جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه علت آدم ربایی اختلافات مالی بوده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز