خبرگزاری کار ایران

ثبت نام بیش از ۳۴ هزار نفر در دوره‌های مهندسی و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۲۴۵

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آخرین آمار ثبت نام در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جزئیات آخرین آمار ثبت نام داوطلبان در دوره‌های کارشناسی حرفه‌ای علمی کاربردی گفت: دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال ۱۳۹۸ تا روز ۱۴ شهریور تمدید شده است و کسانی که  تاکنون نسبت‌ به ثبت‌نام در پذیرش این دوره‌ها اقدام نکرده‌اند، می‌توانند براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنما و اصلاحات اعلام شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی بیان کرد: در این میان متقاضیانی که پیش‌تر ثبت نام کرده‌اند نیز می‌توانند تا ۱۴ شهریور اطلاعات درج شده خود را اصلاح کنند.  علاوه بر این تا امروز ۱۲ شهریورماه ۹۸ تعداد ۳۴ هزار و ۴۰۸ نفر در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام کرده‌اند. همانطور که پیش‌تر عنوان شده بود ظرفیت پذیرش در این دوره‌ها ۱۵۴ هزار و ۲۰۵ نفر است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال ۹۸ یاد آور شد: ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال ۹۸ از ۲۰ اسفند ماه گذشته آغاز و تا ۲۸ شهریور ماه امسال ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز