خبرگزاری کار ایران

ناصر حویزاوی خبر داد:

پایان بازگشت حجاج از مدینه تا ۱۷ شهریورماه

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۸۷۷

رئیس ستاد مدینه منوره گفت: پرواز بازگشت حجاج اکنون به موقع و حتی گاهی زودتر از زمان مقرر انجام می‌شود و این پروازها تا ۱۷ شهریور ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، ناصر حویزاوی با بیان اینکه فضای مدینه آرام و برای زیارت زائران مناسب است، اظهار داشت: فرایند حرکت کاروان ها برای بازگشت به کشورمان با برنامه‌ریزی مناسب و مطلوب در حال انجام است. تاکنون بیش از ۱۱۰ پرواز از فرودگاه مدینه به کشور ثبت شده است.

رئیس ستاد مدینه منوره افزود: به جز روزهای اول که کشور میزبان و برخی واحدهای مرتبط با حمل و نقل شهری و خدمات هواپیمایی هماهنگ نبوده و باعث تغییرات جزئی در پرواز بازگشت حجاج شد، اکنون شاهد پرواز به موقع و حتی گاهی زودتر از موعد زمان مقرر هستیم که این موضوع باعث رضایت و خشنودی زائران شده است.

وی ادامه داد: خدمات پروازی برای حجاج بیت الله الحرام تا ۱۷ شهریور ادامه دارد و امیدواریم این خدمات رضایت زائران را به همراه داشته و مورد قبول درگاه خداوند متعال باشد.

همچنین براساس اطلاعیه ستاد مدینه منوره، امروز (۴ شهریور) بیش از ۹۶۱۰ زائر بیت الله الحرام در قالب ۶۷ کاروان در ۲۱ هتل‌ مدینه اقامت دارند. ۱۹ کاروان با ۲ هزار و ۷۴۰ نفر از مکه مکرمه به شهر پیامبر(ص) می‌آیند. ۱۸ کاروان نیز با ۲۴۵۸ زائر پس از ۵ روز اقامت و زیارت قبور مطهر رسول گرامی و ائمه بقیع (ع) به کشور بازمی‌گردند. کل پروازهای برگشت انجام شده از فرودگاه مدینه ۱۱۰ پرواز است.

همچنین بر اساس اطلاعیه مرکز پزشکی حج و زیارت، آمار عملکرد درمانگاه‌های مدینه در موسم حج ۹۸ نشان می‌دهد از ابتدای فعالیت تا پایان صبح امروز (۴ شهریور) بالغ بر ۲۶ هزار و ۳۴۸ ویزیت عمومی و تخصصی از سوی پزشکان برای زائران مدینه النبی ثبت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز