خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر علوم؛

عملیات عمرانی پروژه‌های دانشگاه کردستان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۵۱۴

هم‌زمان با هفته دولت و با حضور منصور غلامی،وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، پروژه‌های عمرانی دانشگاه کردستان کلنگزنی شد.

به گزارش ایلنا، احداث خوابگاه دانشجویی ویژه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه کردستان اولین پروژه‌ای بود که با حضور غلامی کلنگ‌زنی شد؛ این پروژه با متراژ ۳۱۵۴ مترمربع با ۷۴ اتاق و ظرفیت ۲۲۲ نفر ساخته می‌شود. بودجه ساخت این خوابگاه به میزان ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی بوده و مقرر شده در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد.

پروژه بعدی، خط انتقال آب جهت فضای سبز دانشگاه کردستان بود که در راستای مدیریت فضای سبز صورت می‌گیرد و آب را از رودخانه قشلاق به داخل دانشگاه در مسیری به طول هشت هزار متر انتقال می‌دهد.

بودجه این پروژه چهل میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات استانی تأمین می‌شود و در سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

بازدید از پروژه‌های عمرانی در حال ساخت دانشگاه کردستان ازجمله سلف‌سرویس دانشجویان دختر، خوابگاه دانشجویان دختر با پرداخت اعتبار از طرف بنیاد ۱۵ خرداد از دیگر برنامه‌های وزیر علوم در دانشگاه کردستان بود.

وزیر علوم و هیئت همراه در ابتدای ورود به دانشگاه کردستان، با حضور در یادمان شهدای گمنام این دانشگاه، با قرائت فاتحه و اهدای شاخه گل بر مقام شامخ این بزرگواران ادای احترام کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز