خبرگزاری کار ایران

سرهنگ گودرزی تشریح کرد:

افشای راز جنایت هولناک در بیابان‌های دولتخواه

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۰۵۲

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت راز یک جنایت در پایتخت را افشا کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه علی گودرزی در این باره اظهار داشت: یکی از شهروندان ساعت ۲۳ شب شنبه مورخه ۲۳ تیرماه امسال در تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش کشف یک جسد در بیابان‌های محدوده دولتخواه را به کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد اطلاع داد که بلافاصله مأموران کلانتری به محل اعلام شده مراجعه و با تایید اولیه خبر، با جسد خون آلود یک مرد جوان روبرو شدند.

وی افزود: موضوع سریع به کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل اطلاع داده شد و کارآگاهان همراه تیم بررسی صحنه جرم و بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای جنایی تهران راهی محل کشف جسد شدند.

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی متذکر شد: در بررسی اولیه جسد، مدارک شناسایی وی کشف و هویت مقتول به نام سامان ۳۳ ساله مورد شناسایی قرار گرفت و مشخص شد وی با چاقو به قتل رسیده است. در بررسی محل جنایت نیز یک‌دستگاه موتورسیکلت پالس متعلق به مقتول کشف شد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی افزود: در ادامه تحقیقات کارآگاهان مشخص شد مقتول ساکن همان محدوده دولتخواه بوده که خانواده مقتول نیز جسد را شناسایی کردند. به دستور بازپرس جسد برای تعیین علت دقیق فوت به پزشکی قانونی منتقل شد که برادر  مقتول اظهار داشت: برادرم متاهل بوده و تا چند وقت قبل به‌عنوان پیک موتوری مشغول به کار بود تا اینکه بیکار شد. روز حادثه هم حدود چند ساعت پیش از جنایت، در تماس تلفنی فردی ناشناس با برادرم، قرار ملاقات حضوری داشته و از منزل خارج می‌شود تا اینکه خبر فوت وی را به ما دادند.

گودرزی بیان داشت: کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات برادر مقتول با بهره‌گیری از روش‌های علمی کشف جرم موفق به شناسایی دو مرد جوانی که با وی قرار ملاقات داشتند به نام‌های صابر و نادر شده که با انعکاس اطلاعات بدست آمده به بازپرس پرونده در ۲۹ مردادماه امسال صابر و نادر در مخفیگاه‌شان واقع در محدوده شهرستان بهارستان استان تهران شناسایی که در یک عملیات پلیسی هر دو دستگیر و به اداره دهم منتقل می‌شوند.

معاون مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی پایتخت گفت: هر دو متهم با صراحت به قتل معترف شدند. صابر در تحقیقات به کارآگاهان گفت: «حدود یک‌سال پیش با همسر مقتول به‌نام سارا در فضای مجازی آشنا شدم تا اینکه این رابطه به عشق سیاه بین ما تبدیل شد و برای اینکه ما به هم برسیم، سارا فرمان قتل همسرش را صادر کرد و من هم موضوع را به دوستم نادر گفتم تا اینکه با مقتول تماس گرفتم و به بهانه کاری و فعالیت در یک شرکت با او قرار ملاقات گذاشتم و او را به بیابان‌های اطراف محدوده دولتخواه کشاندم و وقتی موقعیت را مناسب دیدم بدون هیچ‌گونه گفت‌وگویی به سمت وی حمله‌ور شدیم و با چاقویی که همراه داشتیم با زدن چندین ضربه به نواحی گردن وی را به‌قتل رساندیم و بلافاصله متواری شدیم.

وی گفت: با توجه به اعتراف صریح هر دو متهم به قتل و دستگیری همسر مقتول، متهمان با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز