خبرگزاری کار ایران

دستگیری قاچاقچی انسان در تهران

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۶۴۷

رئیس مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ پایتخت، با اشاره به دستگیری مردی به جرم قاچاق اتباع خارجی غیرمجاز به کشور، گفت: این متهم با وعده انتقال ۲۳ تبعه افغانی به کشور آذربایجان، از آنها ۴۵۰ میلیون تومان پول گرفته ولی در تهران رهایشان کرده بود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مجید محمد ولی به تشریح این خبر پرداخت و گفت: در تماس شهروندان تهرانی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مشخص شد که ۲۳ تبعه غیرمجاز افغانی با ۲ دستگاه خودروی سواری به پایانه مسافربری غرب تهران منتقل شده و در محوطه این پایانه سرگردان هستند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با هماهنگی از سوی مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، تیمی از ماموران کلانتری محل برای بررسی موضوع به پایانه مسافربری غرب اعزام و در بررسی های صورت گرفته این ۲۳ تبعه را که هیچ گونه مدارک ورود به کشور نداشتند که با انتقال آنها به کلانتری تحقیقات در این خصوص آغاز شد.

وی افزود: این اتباع غیرمجاز، در تحقیقات انجام شده اظهار داشتند که با همکاری ۲ مرد در کشور افغانستان و با پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان، به مرز کشور وارد شده و به آنها قول مساعدت داده اند که با پرداخت ۲۵۰ میلیون تومان دیگر، آنها را از طریق مرزهای شمالی به کشور آذربایجان منتقل کنند اما زمانی که به تهران رسیده اند آن فردی که با آنها بوده رهایشان کرده و بازنگشته است.

سرهنگ محمد ولی، تصریح کرد: با این توضیحات، بررسی های تکمیلی انجام و مشخصات مرد قاچاقچی همراه این افراد به دست آمد و در اختیار پلیس قرار گرفت که پس از تحقیقات و پیگیری های مستمر، این قاچاقچی شناسایی شده و در یک عملیات ضربتی پیش از خروج از تهران دستگیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز