خبرگزاری کار ایران

مادرشوهر و عروس سابقه‌دار دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۴۶۵

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری مادرشوهر و عروس سابقه دار و 3 زن دیگر از اعضای این خانواده که در اطراف پارک ملت، مجموعه باغ وحش و خیابان های شلوغ مشهد مرتکب 41 فقره سرقت شده اند، خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"اکبر آقا بیگی" در تشریح این خبر گفت: گزارش سرقت های سریالی از کیف دستی بانوان در مناطق مختلف شهر مشهد، پلیس را بر آن داشت طرح ویژه ای را برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت های تیزدستانه خیابانی در دستور کار خود قرار دهد.

سرهنگ آقا بیگی افزود: تحقیقات تیم های دایره تجسس کلانتری 34 بانوان مشهد در حالی آغاز شده بود که گزارش آخرین سرقت به فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

وی گفت: بررسی های اولیه پرونده نشان می داد 3 زن در خیابانی شلوغ به شاکی پرونده که خانمی تبعه خارجی بود نزدیک شده و در اقدامی تیزدستانه محتویات کیف دستی او شامل یک میلیون دلار پول بحرینی و کارت عابربانک وی سرقت کرده و پس از گذشت ساعتی، از کارت عابربانک مبلغ 14 میلیون تومان برداشت شده است.

سرهنگ آقا بیگی اظهار داشت: پیگیری های علمی و تخصصی تیم های دایره تجسس کلانتری بانوان ادامه یافت و افسران مجرب پلیس زن توانستند  عاملان سرقت که با مراجعه به یک فروشگاه در مشهد 14 میلیون تومان لوازم صوتی و تصویری خریداری کرده بودند را با توجه به سرنخ های موجود چهره زنی و مورد شناسایی قرار دهند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران کلانتری بانوان مشهد پس از تعقیب و مراقبت های نامحسوس مخفیگاه متهمان رادر یکی از محله های شهر مشهد شناسایی  و با هماهنگی قضائی،  منزل مسکونی مورد نظر را به طور ضربتی پاک سازی کردند. 

در این اقدام ضربتی افسران پلیس زن 3 دستگاه تلویزیون ال ای دی، 4 عدد باند بزرگ، 2 تخته فرش، 7 دستگاه گوشی تلفن همراه، مبلغ 16 میلیون و 200 هزار تومان وجه نقد و دیگر اموال مسروقه بود کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: دراین عملیات 2 گرداننده اصلی این باند که مادر شوهر با 16 سابقه کیفری و عروس با 8 سابقه کیفری بوده  و 3 زن دیگر از اعضای این خانواده از متهمان پرونده هستند که همگی دستگیر شدند.

سرهنگ آقا بیگی تصریح کرد:متهمان در تحقیقات اولیه به 41 فقره سرقت در اطراف پارک ملت، مجموعه باغ وحش و خیابان های شلوغ شهر مشهد اعتراف کردند.

وی گفت: تحقیقات تیم دایره تجسس کلانتری بانوان از متهمان برای کشف دیگر اقدام های مجرمانه این باند حرفه ای سرقت ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز