خبرگزاری کار ایران

بیش از ۷۹ هزار حاجی ایرانی وارد مکه شدند

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۲۹۶

در حالی پروازهای حج رو به اتمام است که شمار زائران ایرانی که تا پایان امروز وارد مکه مکرمه می شوند، از مرز ۷۹ هزار نفر می گذرد.

به گزارش ایلنا، ستاد مکه مکرمه در اطلاعیه ای اعلام کرد: تا پایان امروز(یکشنبه ۱۳ مرداد ماه)  ۷۹ هزار و ۴۸۰ زائر ایرانی در قالب ۵۵۴ کاروان دراین شهر مقدس اسکان می یابند.

بر اساس این اطلاعیه، از این تعداد ۴۱ هزار و ۴۳ زائر در قالب ۲۹۴ کاروان از طریق مدینه و ۳۸هزار و ۴۳۷ نفر در قالب ۲۶۰ کاروان از طریق جده وارد مکه شده اند.

در اطلاعیه ستادعملیات حج ۹۸ نیزمجموع تعداد زائران و عوامل ورودی به عربستان تا پایان روز شنبه ۸۴۸۶۳ ذکر شده و آمده است این تعداد بیش از ۸/۹۵ درصد زائران و عوامل حج ۹۸ است.

بر اساس این اطلاعیه،  درحال حاضر حدود ۹۵ درصد از ایرانی های حاضر در سرزمین وحی ،  در مکه و ۵ درصد نیز در مدینه استقرار دارند.

در این اطلاعیه همچنین آمده است تاکنون ۸۸۴۸۵ روادید برای زائران و عوامل حج ۹۸ دریافت شده که حدود ۹/۹۹ در صد ویزاهای حج امسال است.

گفتنی است پرواز کاروانهای ایرانی به مدینه پایان یافته  و پروازهای جده  تا شانزدهم مرداد ادامه دارد.

تمامی زائران ایرانی را شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به عربستان منتقل می‌کند.                                              

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز